Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du til Tripadvisor Appen og kan du hjælpe mig med en grov kravspecifikation?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De fleste udviklere bliver lykkelige, hvis du har lavet en meget udførlig kravspecifikation inden du henvender dig. Dog er det ikke nødvendigvis noget de forventer - man skal dog regne med at de tager penge for at afhjælpe dig med at lave kravspecifikationen. Så det bedste du kan gøre er, at sætte dig ned og skrive/tegne samtlige skærmbilleder ned du regner med der skal være med knapper og funktioner, og beskrive hvad der skal ske når de knapper og funktioner bliver aktiveret osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak skal du have :-) Vil jeg helt sikkert prøve på.

Er det sådan du kan fortælle mig om de bedste app udviklere i dk? tænker som udgangspunkt iOS. Er der ikke nogen som er særligt behjælpelige for startups? 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange appudviklere, og mange forskellige måder at gøre det på. Man kan både lave apps henvendt direkte til IOS eller Android, eller man kan lave webapps som er nemme at udgive på begge platforme. Så det er lidt hvad man gerne vil. Der er fordele og ulemper ved det hele og hvad man vælger kommer igen meget an på kravspecifikationen, så få lavet den først! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, der er ikke andet for end at komme i gang :-) Du har ikke nogen anbefalinger til når den er udarbejdet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

På den anden side gad jeg rigtig godt outsource til udlandet for at have lidt tilovers til markedsførings osv :-) Det er en jungle. Men man i proof of concept fasen er det vel OK at eksperimentere og ikke starte ud med de allerbedste.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Start med at finde dit MVP: Minimum Viable Product. Dvs skær så meget ind til benene som du kan i en version 1 der virker. Og lave så en kravspec på dette.

Hvis du har sådanne en kravspec kan jeg godt komme med et bud på hvad du skal forvente at punge ud. Husk at du også skal betale en grafiker for design - hvilket også kan koste.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon, jeg har mange anbefalinger til dig. Men kan ikke komme nærmere det, så længe jeg ikke kender til kravene. Ville gerne anbefale Morning Train, som selv sidder og er en del af, men kan ikke garantere at det er det rigtige for dig, når jeg ikke kender til kravene, og derfor har jeg undladt det. Ligeledes vil jeg da også gerne anbefale mit eget grafiske bureau til at lave designet, men nu var det programmeringen du spurgte ind til. Så få lavet den kravspecifikation, og så er det meget nemmere at guide dig i den rigtige retning. Du er selvfølgelig altid velkommen til at skrive til mig, når du når der til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg er med på at jeg må få lavet den kravspecifikation hurtigst muligt, så jeg kan få lidt mere forståelse af projektets størrelse og pris :-) Mange tak for din tid Martin, det har helt sikkert været et stor hjælp!

og hej Jacob! Jeg skal nok se og få lavet den kravspec hurtigst muligt og så vil jeg glædeligt tage imod din hjælp! Tak skal du have! 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)