Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samba rytmer og lidt VM i Bold

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Til gamblerne og hyggespillerne - Sommeren er over os ligesom VM i Fodbold, denne omgang med samba rytmer fra Brasilien...

Danmark er desværre ikke med i år, men derfor skal man jo nok alligevel se lidt VM bold i TV og satse et par håndører på et par kampe, og for ikke at skyde helt i blinde, så kan man da lige tjekke hvilke bookmakere der har de bedste odds på din favorit, så dem har vi her: VM Odds. (pr. 9/6-2014.).

Hvis du ellers skal bruge lidt nyttige tips forslag undervejs, så kan deres "VM Fodbold" side klart anbefales, samt kan man følge de ugentlige Tips 12 & Tips 13 forslag og ikke mindst VM Tips 12 forslag. Alle leveret af en garvet tipper;-)

Hygge, held & lykke

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet - jeg fik sat lidt håndører på at Holland vinder VM, og det går da den rigtige vej, hvis de altså kan finde ud af at score i den næste kamp, og ikke er nød til at skal ud i straffe igen for at afgøre det, lol... :) 

Jeg har tænkt mig at sætte en skilling på semifinalerne også for lirens skyld, og vil da lige anbefale dette indlæghttp://betbonus.dk/fodbold-vm-2014-semifinalerne/ - hvis andre gerne vil læse lidt mere om semifinale kampene inden de spiller. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)