Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

telemarketing

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt bruge nogle råd fra en med noget erfaring indenfor telemarketing, da jeg godt kunne tænke mig at starte selvstændigt, hovedesagligt salg og mødebookning for andre firmaer.

hvordan får jeg kunder/samarbejdspartner?

og kan jeg godt starte op hjemmefra til at starte med? og hvad kræver dette.

erfaring har jeg igennem telebranchen (7år)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Omkring kunder er det annoncering, netværksgrupper, tilbud via amino mm.

Opstart så kan du sikkert købe dig fattig i smarte programmer, men indtil du får en masse kunder så adgang til nnmarkedsdata, excl ark, internet, pc og ip telefon med en pbx løsning :)

Er dit budget til det så findes der meget der kan gøre dit arbejde lettere og hurtigere opkald/registering.
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Ideen er self at holde udgiften så langt nede som muligt :)
Men ville dette kunne gøres ved at starte op hjemmefra, mht salg/booking for andre virkersomheder "kunder"
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dit spørgsmål omkring hvordan du får kunder og samarbejdspartnere, burde dette gerne komme let til dig, som telemarketingsperson :)

Udvælg dig en målgruppe af virksomheder. Sæt dig dernæst ind i den pågældende branche. Find ud af hvordan du kan dække dine potentielle kunders behov. Derefter gør du hvad du gør bedst, ring og skab en dialog. Du kan vil i realiteten ikke sælge dit produkt bedre end over telefonen?

Held og lykke med det!

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du booket møder på/solgt? det kunne være, at der sad nogle her på amino, der kunne bruge en energisk og selvkørende mødebooker, uden at have en fast lønudgift. 

Kunne du tænke dig, at booke møder i it-branchen, kan du kontakte mig på, telefon 71727304, i morgen mellem 9.00 og 12.00.

mvh

Mick Hansen

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi levere selvfølgeligt emne lister til dig, og vi kan også forhandle om adgang til ringe system.

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har førhen solgt tele Abb. Men mener self at med den rette indstilling så kan alt sælges :)

Men hvorn og hvorledes med cvr nr og sådan nogle ting
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)