Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antenneforstærker til Iphone, har du en løsning?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever desværre at der er alt for dårligt signal når jeg er ude i provinsen og især når jeg sejler.

telenor vil/kan ikke hjælpe og http://www.antello.com/ som ellers ser ud til at have udstyret der kan hjælpe vil ikke rådgive mig da de ikke må, ved mindre det skal bruges i erhvervsøjemed.

ved du hvad det er jeg skal købe?  Det skal være en antenne eller anden form for signalforstærker til brug på min sejlbåd.  

Tak på forhånd.

God vind fra Rasmus

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at skrive til denne antennemand i Slagelse via www.antennemanden.dk,, ejeren er super genial eloktronik-haj og har løst mange problemer/opgaver i mange år.

Du skal tale med Erland.

vh
Rainer

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige snakket med ham.  det er desværre ikke noget han lige kan hjælpe med eller gør det i.

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Antenne forstærkere til mobil tlf. er ikke lovlige i Danmark. Derfor kan du ikke finde nogle, som vil hjælpe dig.

I fx Sverige og England er de lovlige og her kan man også finde mange webshops, som sælger dem.

Man kan selvfølgelig ikke anbefale dig at foretage dig noget ulovligt, men det kunne være at der findes hands-free, hvor du kan placere en extern antenne i masten på din både.

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)