Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en container?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg er i gang med min eksamens opgave og har i det tilfælde valgt at konceptet i min opgave skal markedsføres på en bestemt måde. Det skal nemlig ske ved hjælpe af en event-container der skal fragtes rundt i DK.

Dog er det umuligt for mig at finde ud af hvad det koster at leje/købe en container?

Og pris for at få den fragtet rundt.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig med dette.

Tak :)

Fra Køge
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej prøv at ringe til Shipping.dk dem har jeg brugt i det virkelige liv :) held og lykke med din eksamen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicoline T:
Dog er det umuligt for mig at finde ud af hvad det koster at leje/købe en container?

Hvorfor dælen kan du ikke finde ud af det?  Hvad med du ringede til et af de mange container firmaer og fik en pris.

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

gå på google.com skriv lej køb container og wupsi der kommer en masse frem

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre også er inde på, er det ret nemt at finde priser på, hvis du bare benytter dig af Google. Medmindre der er nogle helt specielle krav til containeren selvfølgelig?

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicoline,

Hvis der er skibscontainer til opbevaring af diverse og den ikke skal være fast opstillet ville det typisk koste ca. 600 kr for en udbring og 800kr for en hjemtagning, derudover ca 40kr om dagen i leje.

Hvis det er ophaler container til affald, så ville de typisk koste 500kr for levering og 700kr for hjemtagning lejen ville typisk ligge på 20kr om dagen, derudover skal du være opmærksom på at der er miljøafgift på affaldet i disse container, fx brændbart affald koster ca. 420kr pr ton at komme af med, priserne svinger meget fra fraktion til fraktion og nogen fraktioner får man endda penge for.

De overstående priser er landsdækning, det er listepriser fra da jeg var afdelingsleder i en container virksomhed :)     

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra nye ca:

20 Fods 15.000 kr. ex. moms

40 Fods 25.500 kr. ex. moms

40 Fods high cube 26.500 ex. moms

Dertil kommer leverings omkostninger..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)