Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår bliver min side fundet på Google

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg har oprettet et nyt website og forsøgt at få siden tilmeldt til Google via webmasterværktøjer og AddUrl, men siden kommer stadig ikke frem, når jeg søger på den på Google. (dette er gjort for præcist 14 dage siden)

Hvad gør jeg galt?

mvh.

Sabrina

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Smid et aktivt link herinde. Så skal Google med hundrede procents garanti nok se den og indeksere den på kort tid.

2) Søger du efter de ord du gerne vil findes på, eller sidens navn? Bare fordi man er i Googles arkiver, betyder det ikke at man er i toppen. Din side kan sagtens være et sted på side 500 fx.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Sabrina,

Hvad hedder din hjemmeside? Hvis du skriver det, så skal jeg da nok lige undersøge en enkelt lille ting for dig?

Frank

Fra Fyn
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Har du prøvet at skrive site:ditwebsted i Google? Måske er din side blevet fundet og bliver bare vist langt nede i søgeresultaterne? 

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side er fundet af google.

site:www.aarhusfiskespa.dk

Skriv det jeg har skrevet herover i dit søgefelt, og du får at se alle de sider som google har fundet ved dig :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra København
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Prisbox.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabrina, 

Jeg vil råde dig til at få set nærmere på din SEO-del. Du kan starte med noget af det vigtigste; unikke sidetitler. 

Der findes en del guides og artikler på nettet, som kan hjælpe dig på vej. Der er jo ikke meget ved at være indekseret uden at blive fundet af ens potentielle kunder. 

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi,

tak for dit svar.

Jeg prøvede også med site:www.aarhusfiskespa.dk og ja, jeg kan se, at google finder den :D

Dog, hvorfor finder Google ikke siden, som rangerende højst på index, når jeg skriver Aarhus Fiskespa i søgefeltet?

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

tak for dine svar.

Jeps, det har jeg gjort.

Jeg vil egentlig gerne, at siden popper op som det første på Google, når man skriver Aarhus Fiskespa i søgefeltet. Det gør den desværre ikke.

Indholdet kan jeg sagtens søgemaskineoptimere.

Mvh.

Sabrina

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

mange tak for dit svar.

Ja, det vil jeg gøre.

Det er rigtig nok, men i første omgang skal jeg nemlig bare findes ved søgning på navnet "Aarhus Fiskespa"

Mvh.

Sabrina

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)