Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backend til auktionssite

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle ihærdige iværksættere!

Undertegnede og en lille klub af kloge dahmer arbejder på nogle idéer til et nyt auktionssite, I den forbindelse vil det jo være rart at vide om man bare kan købe et eller andet færdigt auktionsmodul - evt som en del af et cms eller skal man "bygge" det helt fra bunden?
 
Er der nogle herinde der kan hjælpe mig?
 
Og Thorborg - tak fordi du endnu engang har søsat en af dine utallige idéer!
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

et helt auktionssystem bygget op fra bunden kan nemt gå hen og blive utrolig dyrt.

Derimod at bruge et færdiglavet system kan også give nogle begrænsninger især hvis jeres ide er en smule unik.
 
Vi kan både udvikle et system helt fra bunden til jer, eller give et tilbud på en færdig løsning vi har udviklet, hvor i så bare får et unikt design til.
 
Hvis du gerne vil høre lidt priser er du meget velkommen til at sende mig en PM eller skrive til mig på martin@venio.dk
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prøv at tage et kig på www.Abc-Auktion.dk - Det er et auktionssite som har alle de funktioner man kan tænke sig. Softwaren kan selvfølgelig køre på et hvilket som helst domænenavn, og I kan tilpasse designet som I vil.
 
Jeg har ikke længere brug for det og I må derfor købe det for 2.500 kr. plus moms.
 
Alle funktionerne findes i mere overskuelig form på http://phpprobid.com/auction-software-features.php
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)