Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en leverandør?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en drøm i maven om at starte en webshop der sælger bageudstyr.

Jeg har læst og læst om hvordan man opstarter sådan en webshop, og jeg har fundet en masse nyttige oplysninger om hvordan man udformer selve shoppen, men ingen oplysninger om hvordan man fremskaffer de produkter man ønsker at sælge i shoppen.

Så jeg har meget svært ved at finde ud af hvordan man finder en levenrandør, kommer i kontakt med dem, og laver en aftale om salg af deres produkter.

Jeg kan kun finde en masse andre webshops der sælger netop bageudstyr. Men det er da vel ikke her man skal finde sine produkter?

Jeg har fundet navnet på noget af de produkter der sælges på andres webshops. Jeg har søgt efter hvem der laver dem og hvordan man bestiller dem med henblik på salg i egen webshop, men jeg kan ikke rigtigt gennemskue hvordan det hele fungere.

 

Jeg håber at en venlig sjæl vil hjælpe mig (:

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Hvis du er på Linkedin er der ofte nogle der søger efter sælgere/virksomheder til deres produkter. Du kan også selv lave et opslag, hvor du sørger en leverandør.

Alt efter hvad det er for produkter indenfor bageudstyr, kunne jeg måske også hjælpe via de kontakter jeg har. Du kan evt kontakte mig via mail jsb@rr-marketing.dk

med venlig hilsen

Jørgen

Tilmeldt 18. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det forslag. Jeg har endnu ikke en Linkdin profil, men det vil jeg da helt sikkert gå igang med at lave.

Jeg er på nuværende tidspunkt kun igang med at undersøge de forskellige muligheder jeg har for at gøre min drøm til virkelighed. Så der går noget tid inden jeg endeligt skal igang med at opstarte min virksomhed, men i den forbindelse vil jeg nok gerne benytte mig af at kontakte dig.

Tak for hjælpen.

 

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme, og du skal være velkommen til at kontakte mig helt uforpligtende i øvrigt.

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig gerne mail med links til de typer som du leder efter. Så kan jeg måske hjælpe dig.

her@fcic.dk

Hilsen

Henrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)