hej, er der andre der har prøvet dette hvad skal jeg gøre har prøvet at skrive manuelt mvh glenn |
ps er det gratis at lave iværksætter virksomhed?
hej, er der andre der har prøvet dette hvad skal jeg gøre har prøvet at skrive manuelt mvh glenn |
Hej Glenn, Du får muligvis denne fejl med "under 18", fordi du har modtaget dine nøglekort inden du fyldte 18. NemID systemet kan ikke opdatere dine "rettigheder", altså f.eks. rettigheder til at oprette virksomheder o.l., automatisk. Ring derfor til NemID support på tlf. nr: 72 24 70 50 De kan hjælpe dig, og det tager ikke mere end 5 minutter, så er du klar til at oprette din virksomhed. Held og lykke med det :) Vh Mathias |
Hej Ja du skulle prøve med et nyt nøglekort som en start. Jeg havde selv samme problem, da jeg skulle starte op for 5 år siden. |
fejlen er beskrevet en del gang, uden jeg tror vi helt forstår den ikke rettes, men mig bekendt er det bare en advarsel og du kan ignorere den og forsætte registreringen og få den helt normalt igennem vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej Nicolas, Nej, han skal bare ringe ind til NemID. Så "spærrer" de kortet, og aktivere igen, således man kan bruge ens nuværende kort til registreringen. Det gjorde de i hvertfald for mig, her for mindre end 2 uger siden. :) |
Så smart var jeg ikke den gang ;-) Men så er det jo bare at ringe. |
prøv nu lige inden du skal slås med nemID bare at ignorere advarslen - luk den - og forsæt registrering - jeg ved flere andre her inde har beskrevet at det fungerede fint for dem - det er noget der tager 2 min at prøve. Lykkes det ikke så meld retur så duer det råd jo ikke |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com