Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords har ødelagt min organisk placering ?!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nikolaj Durup:

Synes også selv det virker helt absurd hvis Google tør løbe den risiko, men ikke desto mindre er det hvad jeg kan se på data. Den faldt fra 17 til 20, så 3 placeringer. I perioden 15-22 maj.  Umiddelbart har jeg ikke mistet nogle vigtige links.

Så det undre mig meget, at vi har fået så mange tæv af Google. Men det er sikkert "bare" et tilfælde og har ingen sammenhæng. Men det er virkelig irriterende!

Hej Nikolaj

Dine konkurrenter, forudsat de vil tjene penge og ved hvordan man gør, linkbuilder forhåbentlig også, så selvom du ikke har mistet links så kan det være dine konkurrenter har forbedret deres SEO indsats.

Og som Joel skriver, så kan AdWords aldrig resulterere i fald i organiske placeringer. Undersøgelser viser modsat at hvis et website er synlig på side 1 i både AdWords og organisk, så stiger klikraten fordi brugeren får mere tillid til websitet.

God dag.

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Google rullede Panda 4.0 ud den 20 maj så størst chance er at det er den du er ramt af

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - mage tak for svaret. Jeg var også overbevist om dette ikke var tilfældet, men ville bare lige sikre mig i andre ikke havde oplevet det samme.

Der er helt sikkert en grund til mit fald i Google selvom jeg ikke helt forstår det, men den skal jeg nok finde. Mange tak for hjælpen og forsat god dag

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)