Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.fitnessogmad.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Alle jeg har fået lavet store ændringer på www.fitnessogmad.dk Håber på i vil give lidt feedback, før hed siden slankmedkasper og det gav ikke så meget mening da vi er et team som smider opskrifter, gode råd om fitness, og snart også youtube videoer via vores egen kanal, som en personlig træner skal stå for, hvor vi vil spørge på vores facebook fanside hvad folk har behov for at vide mere om etc. 

Håber i vil komme med noget konstruktiv kritik, siden har haft 5100 unikke besøgende på 3 dage samt 10000 læsninger.

Vh. Kasper

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Først og fremmest mangler du lige at få k'et i .dk med i hyperlinket.
Jeg kan godt lide selve temaet på siden, dog synes jeg at forsiden er alt for proppet. Jeg ser heller ikke grunden til hvorfor madopskrifter skal forekomme to gange på forsiden. Både som top "banner" og nede i de 3 kategori kolonner. Jeres Fitness og Mad.dk logo ligner noget der er lavet i word art, og kunne klart forbedres.
Derudover synes jeg også at alle indlæg i Alt om sundhed kategoriens indlæg skulle i min optik markeres med tags, eller inddeles en smule efter hvad de omhandler og selve kategorien/fanen omdøbes. Når den hedder Alt om sundhed, forventer jeg en omfattende artikler og fagstof omkring sundhed, og andet essentielt information. I stedet synes jeg man kommer ind til noget der mere præcist burde hede - Alt muligt forskelligt indenfor træning, kost og hvordan vores bloggeres dag ser ud. Kald det hvad det er - Blog indlæg. 

 Der er også mange gode ting på siden, men nu synes jeg kun, at jeg ville fortælle hvad jeg synes der skal arbejdes på. :)

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svar helt sikkert noget jeg kan bruge til noget! :) Går straks igang.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)