Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg min webshop??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Agedrup
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  tingtilkager.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften lyder: "Hvordan sælger jeg min webshop"... Jeg har en webshop som sælger kageting, den har kørt i lidt over 2 år og er RET kendt. Jeg har desværre ikke tid/overskud til at have den, da jeg også har et fuldtids job, med arbejde i godt 52 timer (som jeg er ret glad for) samt en familie med 2 børn.. Jeg vil gerne sælge min shop, men er lidt faktisk meget, på bar bund hvordan og hvor man gør det?

Er det evt. nogen der kan hjælpe mig;-)

På forhånd tak

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kageelsker.

Det var synd, at du ikke har mulighed for at køre shoppen videre.

Du kan sælge den på forskellige steder på nettet. Faktisk bl.a. her på Amino's virksomhedsbørs; http://www.amino.dk/virksomhedsbors/ 

Ellers er der muligheder som f.eks. http://www.virksomhedsborsen.dk/ 

Håber det hjalp lidt. Fortsat god dag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo også prøve at sælge den her i debatforummet. Jeg har både købt og solgt hjemmesider her.

Fortæl lidt om dine nøgletal, og en forventet handelspris, og så skal du nok få henvendelser tænker jeg :-)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Graphia reklame & marketing Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at slå det op på facebook eller linkedin - jeg kender flere der haft god succes med det.

Held og lykke ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan også prøve på sitetrader.dk - har både købt og solgt her før med succes :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Claus S. von Arenstorff:
Du kan jo også prøve at sælge den her i debatforummet. Jeg har både købt og solgt hjemmesider her.

Nej her -> http://www.amino.dk/virksomhedsbors/ 

Nu var der jo allerede en der havde nævnt virksomhedsbørsen, og jeg ved der er mange på amino som ikke kigger derinde. Derfor tænkte jeg, at det ville hjælpe trådstarter hvis jeg foreslog hun spillede på 2 heste, da jeg ofte ser ting og sager (som hjemmesider bl.a.) til salg i debatten :)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus S. von Arenstorff:
Nu var der jo allerede en der havde nævnt virksomhedsbørsen, og jeg ved der er mange på amino som ikke kigger derinde. Derfor tænkte jeg, at det ville hjælpe trådstarter hvis jeg foreslog hun spillede på 2 heste, da jeg ofte ser ting og sager (som hjemmesider bl.a.) til salg i debatten :)

Ja men det hjælper ikke. Virksomhedsbørsen er lavet til at købe/sælge virksomheder. Freelance området er lavet for at finde freelancere og debat-området er lavet for at ...... debattere. Vi kan ikke have at tingene bliver blandet sammen fordi så vil de specielle områder dø ud. De er netop lavet for at hjælpe jer med at finde de specielle ting.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)