Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger økologi-certificerede lagerpladser...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med min lille forretning vil jeg gerne søge plads til ca. 2 paller til leje på et lager som er økologi-godkendt, efter henvendelse med FVST. Jeg shipper ca. en halv ton økologiske fødevarer til Hong Kong hver måned. Jeg har haft kontakt med bring.dk men de tager ikke imod små kunder som mig. Er der nogen der vide hvor jeg kan finde sådan et lager, helst tæt på lufthavnen eller i Kastrup. Tusind tak!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

xiedeheng:
efter henvendelse med FVST.

Har aldrig hørt om økologigodkendte lagerhoteller, er det ikke fødevaregodkendte lager hoteller du tænker på? uanset hvilken type lagerhotel der er tale om vil FVST have en liste med alle de lagerhoteller der er fødevare/ økologi godkendte.

Mvh

Ravn 

Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, tak for svaret. Der er kun ganske få virksomheder i Danmark som er økologi-godkendt af FVST. Man kan finde listen af virksomhederne på FVSTs hjemside. Jeg tror godt man kan handle med færdigpakket økologiske produkter uden at være økologi godkendt/certificeret. I dag vil jeg anmelde til FVST at ikke søger om at være økologi godkendt, men blot registrerer mig hos FVST som fødevares virksomhed. Lad mig lige se hvad de siger. Oplysningerne på deres hjemside er meget forvirrende i dette område.

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du har fuldstændig ret, man skal have autorisation til at opbevare og håndtere økologiske fødevare. Det har vi, og der er ikke nogen kunder som er for små. Man skal være lille for at blive stor! Vi ligger midt i DK, men ikke just tæt på lufthavnen. Du skal være velkommen til at kontakte mig for at høre nærmere.

www.vfkf.dk

Med venlig hilsen

Kim

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)