Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Metro som leverandør

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været i kontakt med Metro, da jeg ønskede at benytte nogle af deres tilbud til at starte mit eget lille firma med.

Men da jeg snakker med damen fra call-centeret og fremlægger min ide, så siger hun at hun ikke helt ved om det er lovligt at sælge videre af det man køber ind fra Metro. Hun lød ikke sikker overhovedet, men jeg vil gerne have vished og spørger derfor jer.

Er der nogle der kan af- eller bekræfte det? Må man virkelig ikke videresælge det man køber fra Metro?

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Da Metro kun sælger til kunder med CVR-nr virker det umiddelbart mærkeligt hvis ikke man måtte sælge det videre... Der er også en del kioskejere som handler ind i Metro, så det vil jeg mene at du må...

Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne heller ikke forstå det... Hun lød ikke særlig sikker, men altså jeg ville gerne lige være 100% afklaret.

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må godt sælge ting videre :) Ligsom hvis jeg gik ind i en Hilfiger butik og købte en skjorte der, så må jeg også sælge den videre

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det var også det svar jeg ventede, men skulle lige have 100% sikkerhed. Thanks!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

men der kan jo sagtens være andre tilladelser du skal ha - bare hurtigt nævnt hvis du vil sælge alkohol - friske fødevarer o.l. Det har ikke med Metro at gøre, men med krav i forhold til en række varer som du må checke op på den ene eller anden måde

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må godt sælge videre af det du køber fra Metro. Jeg ved at nogle af deres konkurrenter købte fra Metro og solgte videre, det var i deres opstarts fase.

Nu er de store nok til sælg at kunne importere samtlige af deres varer selv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)