Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har min webshop været online i noget tid. (Lige godt 2 uger) (Smartnord.dk)

Jeg har nogen besøgende men ikke noget af betydning, jeg har derfor heller ikke fået min første ordre endnu.

Jeg ønsker derfor noget feedback på min webshop. Hvad kan der gøres bedre og anderledes?

Har i eventuelt nogen flabede tricks til markedsføring? :)

Hav en god dag.

Mvh

Carsten Nielsen

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Nu har jeg måske et andet syn end så mange andre fordi jeg selv er designer og udvikler, men for mig er der en masse små-ting der mangler at komme på plads, så jeg får indtrykket af webshoppen ikke er færdig endnu. 

Min største pointe er dog, at har du kun det ene produkt, så ville jeg lave en helt anden hjemmesideopbygning end den du har der. Eventuelt noget one-page, for at gøre det så enkelt som muligt og kombinere det med nogle lækre salgstekster. 

Menupunktet "Nyheder på shoppen" får mig til at tro at det er nye produkter der er kommet hos Jer, men det er så vist bare jeres generelle nyheder :)

Jeg synes der mangler en masse salgsfremmende elementer. Selv hvis jeg var på udkig efter en tandblegningspen, så tror jeg ikke mit valg ville falde på jeres shop fordi jeg føler ikke at produktet bliver forsøgt solgt til mig. Jeg håber du forstår hvad jeg mener, ellers kan du eventuelt sammenligne din side med: http://www.tandblegning.dk/ som jeg hurtig fandt.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

På forsiden savner jeg oplysning om, hvordan man bruger pennen og noget om tændernes sikkerhed ved brugen af pennen - eller i hvert fald et tydeligt link til dette. Oplysningerne kommer først, når man HAR trykket på varen, hvilket jeg synes er for sent. Det var i hvert fald dét, jeg selv først kiggede efter.

Jeg savner også oplysning om, hvorvidt man kan bruge pennen, hvis man har porcelænstænder, halvprotese eller andet i munden. Jeg ville også godt have kunnet læse, hvad produktet indeholder.

I har en sætning, jeg mener er uforståelig: "Vores fragt priser ligger fra 29,- og opefter på alle ordre, lige meget størrelsesorden". (ordre mangler et r i enden)

Hvis I mener, at fragtprisen skal ligge på 29 kr. uanset ordrens størrelse, så skal I lave lidt om på ordlyden. Dét I har skrevet, opfatter jeg, som at prisen kan være forskellig, alt efter hvor stor ordren er, fordi I skriver "fra 29,- og opefter" - så hvad mener I?

Jeg synes, webshoppen har et moderne udseende og passer fint nok til produktet - sådan lidt tandlægeagtigt Wink

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår hvad du mener.

- Jeg har brugt mange penge på udvikling af siden, da jeg ingen tekniske færdigheder havde. Jeg er blevet meget klogere på det at have webshop. Men min største dumhed, var nok den første webudvikler jeg havde som lavede ingenting for et stort beløb. Faktisk så stort, at jeg ikke havde budget til at købe andre varer end hvad der er nu.

- Nyheder på shoppen er slettet :)

- Det med salgsfremmende elementer, kan jeg godt se hvad du mener. Der er plads til forbedringer, og jeg vil gå i krig med det med det samme.

Tak for feedback ;).

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kitt.

Den med ''Ordrer '' er ikke god. Det er både en dum fejl, og jeg ved ikke selv hvordan jeg skal ændre det. Men skal nok have fat i en webudvikler. Men det VIL blive rettet :).

Det samme med fragt priserne, de skal også tydeliggøres.

Alt om information skal jeg forsøge at få smidt ind på forsiden, så man hurtigt kan komme til dette. :)

Tak for feedback.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes absolut udgangspunktet er OK - men få sat jer i kontakt med en designer, der er ret mange skønhedsfejl og sådan.

Er siden konteringsvenlig? - Ellers er det absolut et must.

Ellers er det igang med reklame, PR, Bloggere, Sociale medier, m.v.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg ikke give dig yderligere mareridt om din tidligere "udvikler", men jeg har mere end svært ved at se hvor udgifterne ligger?. Shoppen er baseret på Prestashop og standard tema som begge er gratis. Resten er bare data som er fyldt ind. Jeg tør dårligt nok spørge dig hvad du har givet for det :/

Men ja, designet burde piftes betragteligt op, da det er meget sterilt, og på ingen måder repræsenterer dit produkt.

Du burde få meget større billeder ind af dit produkt, da det er meget svært at få et indtryk af det.

Sidst men ikke mindst, dit design skal også være adaptivt / responsivt til mobil brug.

Håber det kan bruges 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jo netop, det er det sterile udtryk, der repræsenterer det nuværende produkt så godtStick out tongue. Men det vil selvfølgelig være noget andet, hvis der skal en helt anden slags produkter på siden.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael-

Jeg er blevet meget klogere siden dengang, det er måske det positive ved det hele. At jeg i fremtiden ved hvad jeg skal give for ting og hvem jeg skal kontakte, og kan rådgive til andre om det.

Du skriver til sidste at ''mit design skal være til adaptivt/responsivt til mobil brug.'' Er det noget man kan gøre det til eller skal der investeres i nyt design?

Dengang jeg fik shoppen sat op, var der ikke det store problem med at det skulle være responsivt, men kan godt se at det er nødvendigt for at følge med tiden.

Det er dejligt med feedback. Tak. :)

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Ja det har du fuldkommen ret i, det er nok noget vi alle har lært i forskellige sammenhænge ;) Ang. responsive, så behøver du ikke et nyt design, men det vil tage relativ lang tid at implementere. Men du har mulighed for at gøre det i dit eksisterende design, eller gøre det fra bunden af med bootstrap eller foundation platform, eller som rigtig mange gør.... købe en template som er responsiv, og så ændre grafikken.

Som altid, er det penge og tid der afgører det ;) 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)