Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18 selskaber med vækst på $100 mio

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Bo Larsen:
De er fulde af løgn og kamouflerede og udokumenterede påstande

Hvis de er fulde af løgn og udokumenterede påstande - så er det pyramidespil, og ikke MLM - og der er vist ingen her på Amino der er uenige i, at pyramidespil er noget crap! 

Carsten Bo Larsen:
Og de har intet imod at du lyver ligeså meget selv (off the record oc.), bare du leverer føde til pyramiden i form af nye "sælgere".

Hvis der kun leveres omsætning til firmaet i form af nye sælgere - så er det igen pyramide, og ikke lovligt MLM. 

Det ville gøre diskutionen langt nemmere, hvis vi holder os til en enkelt type virksomhed.

Det svarer til, at du spørger til råds om en god bank - og jeg begynder at tale om lånehajer. Det er samme branche, men to meget forskellige typer virksomheder - den ene lovlig, og den anden ulovlig, på lige fod med MLM-firmaer og pyramidespil. 

Carsten Bo Larsen:
Hvem ved deres fulde fem ville sætte en flok random danskere med ingen eller minimal træning og som du reelt ingen kontrol har over og hvor du ingen indsigt har i hvad disse siger til "dine" kunder... til at repræsentere deres firma/produkt år efter år efter år. Altså medmindre deres omdømme i den almindelige befolkning er underordnet.

Har du hørt om affiliate marketing? Hvis vi skal svare på dit spørgsmål, så kan der remses en liste op med tusindvis af virksomheder, der dagligt lader lalleglade amatører markedsføre disse firmaer og deres produkter, så det er vist på ingen måde kun symptomatisk for MLM. 

Det er sjovt nok også kun de forhandlere, der tager deres (MLM)virksomhed seriøst, der tjener penge på det - sjovt nok, fuldstændig ligesom inden for alle andre brancher. ;-)

Carsten Bo Larsen:
Så heller køb en is cykel og sælg dine is på stranden det er langt mere respektfuld + du har lang større chance for at tjene penge..

Så - når du anbefaler andre at investere i en is-cykel, samt købe et varelager af is, så er du en eller anden form for iværksætter guru - men hvis andre gør det i form af MLM-produkter, så får de en tyk F-finger?!?!? 

Jamen det giver da super god mening. :-P

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Bo Larsen:

Nåh, men der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg ikke finder MLM særlig godt.
jeg håber at det bliver forbudt da det økonomisk set er helt til hundene.
Den første der nævner at det bare er udbud og efterspørgsel der styrer, får et los i kuglerne af mig og et gratis kursus i markedskræfter og markeder med imperfektioner.

Det man gør er at love folk at de kan tjene styrtende med penge ved at arbejde lidt hjemmefra. Det er da også tænkeligt at at enkelte vil tjene penge på det. Men hvis jeg lige hurtigt skal gennemgå deres produkter, så er det at sælge LORT. !

Og ingen mod argumenterne kommer så nej, det er fordi modellen er sygt ineffektiv. De fleste argumenter er næsten ord-for-ord hentet ud af salgstalerne som er ens for næsten ALLE MLM's. Det er altid din egen skyld hvis du ikke bliver rig.
Det ER en helt vild dårlig forretning. Det ER en meget dårlig jobide, og du KAN ikke tjene penge ved bare at sælge den vare de udbyder. Det er 100% sikkert og dokumenteret.

hvor mange MLM selskaber har du forresten været med i ?

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Argh, nu synes jeg i overtolker mig, det eneste JEG siger er alt det jeg siger, jeg imod mlm, hvad andre gøre er deres sag. Har 7-9-13 aldrig været i et mlm og kommer aldrig til det da JEG personligt ville stå indenfor hvad jeg laver, og har ikke lyst til at sælge kostmidler og piller mod kræft mv. :) men hvad andre gøre er deres sag..

Nå ikke mere mlm snak fra mig i dag. Ha en go sommer :) 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan kan ACN vokse så meget? Det fatter jeg ik! Hvem er det, som køber deres overpriced telefoni?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Bo Larsen:
og har ikke lyst til at sælge kostmidler og piller mod kræft

Dine fordomme lyser langt væk af, ikke at have fået en opdatering siden 80'erne. Wink

Der bliver solgt alt fra Haveredskaber, Køkkenudstyr, Boligudstyr, Parfume, Smykker, Tøj, Personlig pleje, Forsikringer etc. via Network Marketing og MLM.

MLM handler ikke om at sælge fupprodukter til overpriser - det har vi pyramidespillene til. 

Det handler om at fjerne de fordyrende mellemled, fordi man handler direkte med producenten og så handler det om at udnytte, at de fleste personer har et netværk på 100 - 200 personer.

Hvis alle disse personer handler samme sted, så får de stordriftfordele - og kan også tilbydes provision, når de skaffer nye kunder. Det bliver benyttet mange steder efterhånden i form af indkøbsforeninger, affilliate netværk m.m. 

Derfor - det har intet at gøre med at lokke nogen som helst, men derimod at tilbyde nogen fordele - og potentielt også tilbyde folk en ekstra indtægt, hvis de er villige til at sprede budskabet. 

De fleste mennesker i verden laver network marketing HVER dag - f.eks. når de anbefaler en film, et produkt, en restaurant mv. - men det er kun nogle få, der bliver betalt for det.

Hvis du havde spist på en god restaurant, og fik mulighed for at tilbyde din kammerat 20% rabat, og samtidig selv få 10% provision af regningen - ville du så lade være?

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Hvordan kan ACN vokse så meget? Det fatter jeg ik! Hvem er det, som køber deres overpriced telefoni?



Venner, bekendt og forældre til sælgerne, som de gerne vil hjælpe af personlige årsager.
Det er primært dem som køber MLM produkterne og så selvfølgelig dem man får med i sit netværk.

Jeg har som udgangspunkt ikke noget imod MLM tanken i sin grundform, problemet er bare at langt, langt de fleste der lokkes med, intet tjener og at mange af produkterne bliver solgt på falske præmisser, fordi selskaberne ikke har styr på deres sælgere.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Bo Larsen:

Argh, nu synes jeg i overtolker mig, det eneste JEG siger er alt det jeg siger, jeg imod mlm, hvad andre gøre er deres sag. Har 7-9-13 aldrig været i et mlm og kommer aldrig til det da JEG personligt ville stå indenfor hvad jeg laver, og har ikke lyst til at sælge kostmidler og piller mod kræft mv. :) men hvad andre gøre er deres sag..

Nå ikke mere mlm snak fra mig i dag. Ha en go sommer :) 

Man skal måske passé på med at ud tale sig om dokumenteret whatever på ting som man alligevel ikke har dokumentation for eller endnu værer faktisk ikke ved hvad man taler om - husk på at der er en masse svage sjæle derude der er parat til at tro på hvad som helst de får at vidde hvis det bare pakkes tilstrækkeligt autoritivt ind :)

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Fashion-Seller:

Hvordan kan ACN vokse så meget? Det fatter jeg ik! Hvem er det, som køber deres overpriced telefoni?



Venner, bekendt og forældre til sælgerne, som de gerne vil hjælpe af personlige årsager.
Det er primært dem som køber MLM produkterne og så selvfølgelig dem man får med i sit netværk.

Jeg har som udgangspunkt ikke noget imod MLM tanken i sin grundform, problemet er bare at langt, langt de fleste der lokkes med, intet tjener og at mange af produkterne bliver solgt på falske præmisser, fordi selskaberne ikke har styr på deres sælgere.

De bedste hilsner

Martin

 

du skulle måske også lige have en tidssvarende opdatering - ingen der har success med MLM kan bassere sin forretning over længere tid på medlidenhedskøb ! Jeg kan skam også undre mig over ACN's success men jeg er helt overbevist om at den her vækst ikke kommer fra medlidenhedskøb 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Bo Larsen:

Nåh, men der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg ikke finder MLM særlig godt.
jeg håber at det bliver forbudt da det økonomisk set er helt til hundene.
Den første der nævner at det bare er udbud og efterspørgsel der styrer, får et los i kuglerne af mig og et gratis kursus i markedskræfter og markeder med imperfektioner.

Det man gør er at love folk at de kan tjene styrtende med penge ved at arbejde lidt hjemmefra. Det er da også tænkeligt at at enkelte vil tjene penge på det. Men hvis jeg lige hurtigt skal gennemgå deres produkter, så er det at sælge LORT. !

Og ingen mod argumenterne kommer så nej, det er fordi modellen er sygt ineffektiv. De fleste argumenter er næsten ord-for-ord hentet ud af salgstalerne som er ens for næsten ALLE MLM's. Det er altid din egen skyld hvis du ikke bliver rig.
Det ER en helt vild dårlig forretning. Det ER en meget dårlig jobide, og du KAN ikke tjene penge ved bare at sælge den vare de udbyder. Det er 100% sikkert og dokumenteret.

Du må sgu nøjes med at losse dig selv godt og grundigt i kuglerne.

Jeg syntes dit indlæg er helt til grin, der er masser af indlæg omkring MLM herinde, og ALLE dem der er ved at brække sig over dem må give mig ret i en ting. INGEN siger lidt arbejde hjemmefra. 

Hvorfor skal du gennemgå nogle produkter, hvad gør dig til ekspert....Hvad faen er det for en holdning til andre at kalde produkter for lort...Det kalder jeg dælme dårlig stil.

Resten af dit indlæg er der ingen grund til at kommentere, da det blot bliver for mlm mod modstanderne, jeg svarer udelukkende på din stilfulde opførsel. Omkring 1. Lidt tid og 2. Produktkendskab

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)