Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner (Teknisk)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino(er)

Jeg har endelig sluttet min skole, og er fast besluttet på at starte en virksomhed i form af webshop eller lign.

Jeg har nogle kontakter som kan skaffe mig  tøj, så min kommende partner skal "bare" have god erfaringer med opbygning af evt webshop og lidt om at starte en virksomhed ville ikke være værst.

Jeg har min egen kapital, og vil være dejlig hvis du også havde så vi kunne bruge pengene 50/50 og ligeledes dele den 50/50.

Jeg er meget målrettet, og kunne ikke rigtig stifte en virksomhed før nu, da skolen tog al min tid.

Jeg kan også nøjes med at stifte min egen virksomhed på egen hånd, men kunne være super fedt med en partner der allerede ved noget om det jeg søger og samtidig er åben for en eventuel samarbejde.

Mvh Ugur

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror du bliver nød til at komme med lidt flere informationer for at folk bider på.

Hvad skal virksomheden omhandle helt nøjagtigt, er det sokker eller er det alt tøj osv?

Hvordan forventer du at samarbejdet skal være?

Hvor stor kapital skal din partner have?

Er der nogen bonus i at lave en hel webshop til virksomheden eller skal partneren stadig ligge samme kapital?

Bare lige de første ting som slog mig da jeg læste dit opslag :) 

- God vind med at finde en partner! :)

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Rune, prøver sku lige igen så:

Virksomheden skal omhandle det tøj jeg hovedsagligt kan skaffe, og det er tøj som:

Polo'er, Skjorter, Undertøj, Briller.

Samarbejdet skal ikke nødvendigvis være face2face, men en enkel gang eller to om ugen mødes og snakke om situationen.

Kapitalen er nogen lunden altafgørende, jo bedre vi går fra start jo nemmere vil det være vil jeg sige, da vi skal have bestilt tøj hjem fra mine leverandører. Så derfor skal modparten også have lidt kapital til at betale. Her snakker jeg ikke 20.000 kr, men mere i 10.000 eller under.

Der medfører ingen bonus, men at få succes sammen, da vi skal drive den sammen og tjene sammen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En webshop koster jo snildt 100.000kr at lave, hvis din partner skal levere det så skal du levere ihvertfald det samme beløb i kroner og øre før det kan blive et 50/50 split, hvis din partner så også skal lægge penge på bordet bliver din del jo bare endnu større? Er det virkelig det du ønsker?

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahhhh, en fin webshop at begynde med koster nu ikke snildt 100k efter egen erfaring, men det kommer jo også meget an på funktionaliteten og hvem der laver den og så videre, men til at begynde med, når man alligevel først er ved at opbygge kapital og starte ud, kan man godt starte en webshop op for maks 10.000, og derefter kan man så opbygge kapital til at eventuelt få en mere proffesionel webside.

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)