Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner in crime - idéudveksling og fremtidig samarbejde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja, som overskriften siger så søger jeg en partner til at udveksle/udvikle idéer, og forhåbentlig starte noget op sammen med.

Jeg søger ikke bare én til blot at udføre gratis arbejde for mig på mit personlige projekt, men en ligemand/kvinde der har masser af drive, og som ligesom jeg ønsker at bygge noget op fra bunden i tæt samarbejde med en partner. Men selvom jeg ikke søger en partner til nogen specifik ide, jeg har selvfølgelig en masse gode af slagsen - ja, hvem har ikke?

Jeg er er 30 år og uddannet grafiker, men har arbejdet med både objekt orienteret programmering og 3D-produktion til tv-reklamer. Og ud over det så besidder jeg også en god portion teknisk snilde, så at bygge fysiske prototyper i form af elektronik og 3D print/design osv. er lige op ad min boldgade. Lige nu er jeg bosiddende i Kolding, men Danmark er jo ikke større end at min fysiske placering næppe har den store betydning.

Jeg er meget åben over for idéer i alle retninger, og elsker at lære nyt. Så står du også i samme situation, så skriv en PM eller en besked her, og lad os mødes og udveksle tanker og idéer. Jeg giver kaffe!

Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg tager chancen selv om det er mere end 8 år siden du søgte en partner til at udveksle/udvikle ideer.

Er du stadigvæk motiveret for det ?

Mvh. Jesper Petersen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)