Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apps er fremtiden

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Jeg sidder og gerne vil lave en app, og vil gerne gøre det gratis til at starte med. Jeg har fundet nogle sider på nettet: Applemakr, EveryoneApps, iBulidApps, Sencha, hvor man selv kan lave sin egen app, "inden" man kaster sig ud i det helt store projekt. 

Er der nogle som har erfaringer med apps ? Og kan de ovennævnte sider godt bruges, og har folk erfaringer med apps og komme med nogle gode råd.

Mvh

Nicklas

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå programmet "appinventor" der findes mange tutorials derude der kan hjælpe dig, og det er f.eks. også det program de anbefaler når man har programmering på f.eks. htx til at lave sit eksamensprojekt i. (Har erfaring med programmet i løbet af et års intensivt arbejde med det, og at jeg gik til eksamen i det for nyligt som afsluttende på min studentereksamen). Har du brug for hjælp kan du bare smide en PB :)

-Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Jeg laver apps og teamtreehouse.com er super gode. Lærte en meget stor del der.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Teamtreehouse.com er det en gratis side ? Synes man kan betale 2 slags moduler på deres side ?

Jeg vil bare gerne rode lidt med det, og lave en gratis app til at starte med ( kan ikke kode ), inden jeg kaster mig ud i et helt stort projekt. 

mvh

Nicklas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Det det er en betalt service, men jeg har fundet et link, hvor du kan få den først måned gratis. Derefter kan du altid afmelde dig. Du kan oprette dig med guldmodul, så du har adgang til alt materiale den første måned.

www.teamtreehouse.com/join/free-month

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Perfekt !

Har du andre sider, hvor det ikke koster noget ? Og kan du anbefale nogle af de "gratis" sider da man ikke selv kan kode, og bare gerne vil igang og rode med det ?

Fra Odense SV
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Tilsalg.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Altså for at komme igang med at lave apps, så skal du jo også igang med at kode. Teamtreehouse har også nogle videoer for total nybegyndere, hvor de viser og forklarer alt.

http://codewithchris.com/ + hans youtube kanal.

Ellers kan du jo lærer alt på youtube.com + google.

Jeg skal nok sige til hvis jeg opdager flere.

Venlig hilsen

Christian

Tilsalg.dk - Handelsportal med køb og salg

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Umildbart så hold dig væk fra appinventor. 

Vi brugte programmet til første semester på Software Engineering på SDU, og det program får altså ikke smidt noget fantastisk ud til sidst. Du kan selvfølgelig godt lave en statisk side med noget indhold og et par billeder. Men det får man ikke mange downloades ved. 

Vælg nogle af de andre omtalte, og så er du nød til at have en tilgang som er åben for at lærer programmering.

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du på sigt vil udvikle apps, synes jeg ligeså godt at du kan kaste dig ud i at lære det fra bunden. 

Apple lancerede jo også deres nye (og nemmere) programmeringssprog Swift ifm. WWDC. Se mere her: https://developer.apple.com/swift/ 

På Android platformen er det jo Java der programmeres i, og det er i mine øjne også ret begyndervenligt.

Mvh Carsten

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Well ja de fleste apps lavet i appinventor er som regel dem her statiske sider, men da jeg arbejdede med det kom jeg da frem til flere dynamiske apps lavet, der agerede baseret på brugerens input. Men ja har ikke erfaring med de andre programmer, de er nok nemmere at få lavet dette i, deler bare ud af mine egne erfaringer der siger mig at appinventor er et sjovt sted at starte :).

-Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)