Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn webshop?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

fra nu af skal det kun bruges til dk dog må det meget gerne være ledig hos com osse..

og så en ting navnet skal kunne bruges til at det virker som mænd kvinder piger og drenge så det ikke er noget med siden kun virker til kvinder

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogen grund til at det både skal være på .com og .dk? Jeg vil anbefale at holde shoppen på kun ét domæne. Eventuelt bruge .com som det faste domæne og kun opkøbe .dk med henblik på at stille trafik direkte videre til dit .com

Tror du dog ikke det måske er bedre at du først starter ud med at sælge i Danmark og får din idé testet før du springer direkte ud i det internationale markede? i forhold til regler/fragt/lager/markedsføring osv. Jeg får ikke det umiddelbare indtryk at dette er et projekt med flere hundrede tusinde i hånden til markedsføring og webudvikling.

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej luc ved ikke om du så min sidste besked men har nemlig skrevet at navnet kun skal være til dk nu :) men self må det stadig gerne være ledig som com :)

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

LarsOh:

hej luc ved ikke om du så min sidste besked men har nemlig skrevet at navnet kun skal være til dk nu :) men self må det stadig gerne være ledig som com :)



Hej Lars,

Det så jeg efter jeg havde postet mit eget indlæg :)

bodycare.dk var en mulighed. Domænet er p.t. registreret men det er bestemt muligt at købe af nuværende ejer da det slet ikke benyttes. 

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

skal helst bruge et der som sagt er ledig og ledig både med dk og com. hvis man kunne finde et navn hvor lad os sige bodycare men min nøste ide skal være noget med body så håber du forstår

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 20
Fra  Moice Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, ja, den havde jeg ikke fanget - at det skal være til begge køn. Men tak for anerkendelsen - også fra Frank Wink

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med parfumen.dk ?

Fra Aulum
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Logomarketing.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LarsOh

Jeg har rigtig gode erfaringer med at spørge min private facebook venner om idéer til domæne navne til mine butikker. Faktisk er det nogle af de posts jeg har skrevet på facebook der har fået flest kommentarer. Ca. 60-70 kommentarer..

Unikke reklame- og gaveartikler med logo på Logomarketing.dk

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej birk kunne være et godt et. men desværre ikke helt så godt da i sidste ende osse skal være smykker så vil det være lidt underligt med parfumen :) jeg leder efter noget bestemt er bare lidt svært

siden skal kunne bruges men selve ordet skal kunne bruges flere gange lige et forslag som dem

nicehair.dk nicekids

lad os så sige jeg kalder den kidsparfume så skal kids bruges som kidsgames. håber i forstår

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ivan gjorde jeg osse men de kom ikke rigtig med nogen seriøse bud så droppet det igen faktisk kun derfor jeg spurgte her inde om der var nogen gode bud

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)