Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontruktiv kritik? :)

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor vi lidt har hijacket din tråd, må vi hellere lige dreje den ind på hvad den egentlig skulle handle om - nemlig konstruktiv kritik.

  • Den er MEGET lidt søgemaskinevenlig. For det første er den bygget i frames og derudover er de ting der så er tilbage overhovedet ikke benyttet. Det har f.eks. et tomt Description felt i dine metatags. <meta name="description" content="">
  • Billeder i din shop er lidt overgearet, hvilket nok er okay. Dog synes jeg selve designet er middelmådigt og kedeligt. Knapper er virkelig slemme.
  • Virker som designet er optimeret til en skærm større end dem jeg sidder med. Der kommer i hvertfald både vertikalt & horisantal scrollnår jeg er inde på et produkt. Nogen steder gør det faktisk at din købsknap næsten forsvinder .. det er jo ret skidt ... Se f.eks. under Jakker/Overtøj > Style no. 0089
  • En side med kundeudtalelser som er tom. Så hellere lade være med at have en, eller få din mor til at handle hos dig og fortælle om den gode oplevelse. Jeg ville dog fjerne den indtil du virkelig har nogen kundeudtaleser.
  • Logoet for indkøbskurv er i en helt anden stil - 3D agtigt.
  • Nrå jeg går til kassen bliver jeg mødt af en tekst på 8-9 linier - for mig ligner det bare bla. bla. bla. cut the crap, hvis du ikke kan gøre den side selvforklarende, skal der i hvertfald ikke stå mere end 2-3 linier. Desuden skal du dropper centrering af tekst overtalt på dit site. Det er noget fanden har skabt og nedsætter læsevenligheden betydeligt. Det kan måske bruges til en overskrift - men eller aldrig andet tekst.
  • Du har et felt der hedder Navn og et der hedder Efternavn. Det virker en smule åndsvagt. Hvis det SKAL deles op, hvilket jeg ikek se nogen grund til overhovedet, skal det første i hvertfald hedde Fornavn. Som det er nu, når jeg at skrive Kristian Sørensen ind i det første, gå ned i næste og ser jeg skal skrive mit efternavn, op og slette i det forrige felt .. se pointen, du mister kunder her...
  • Lad den automatisk udfylde by når folk har tastet postnummer. Lidt god service skal der jo være.
  • Hvorfor skal jeg udfylde land? Er det ikke en dansk netbutik? Hvis det skal være der, så lad det være udfyld med Danmark til at starte med i hvertfald.
  • Da det er en webshop, hvor folk er bekendt med at få tilsendt ting, så lad dog som standard være med post danmark. I mine øjne bør den slags stå også i indkøbskurven ... da folk ikek skal lede efter hvad den samlet pris bliver. Det samme gælder med betaling, lad det være kreditkort. Du er jo en netbutik. Og alt andet en kreditkort og sende med forsikret post er pain in the ass...
  • Resten af købsforløbet ser faktisk fornuftigt ud.
  • Håber du sletter min ordre :-p
  • Under kontakt få smidt dine adresse oplysninger ind, gør måske også dette i bunden af siden alle steder.

Det var lidt konstruktivt.

Held & Lykke med biksen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Mange tak for den meget detaljerede beskrivelse :)

Så har vi mere at arbejde ud fra.. Om ikke andet (bliver jo nødt til at være lidt optimist) Så kan det da kun blive bedre fra nu af :)

 Takker endnu engang :)

Jeg kan allrede 'fremgang' idag, efter vi har fået ændret farven/skrifttypen osv. :)

Mvh Mia

Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er enig med de fleste i at det ikke går med farvevalget. Jeg kom også til at tænke gyserfarver da jeg så den. Jeg ville lave noget meget mere lydt og enkelt end det design.

Og så synes jeg du skal få nogle meget bedre billeder på så man ikke bliver i tvivl om kvaliteten eller udseendet af tøjet.

Men brug lidt penge på at få lavet en rigtig flot shop for som du også selv konstaterer kan du sagtens sælge tøjet andre steder. Jeg tror det ville gøre en stor forskel på salget hvis det så mere prof ud, for tøjet kender jeg i hvert fald mange der gerne ville købe. Det ser jo godt ud.

Klø på og få lavet en lidt mere professionel shop, så er jeg sikker på at det nok skal gå godt.

Hilsen Kaspar

www.moebelguide.dk

 

Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)