Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero: Kan jeg oprette firma før CVR registreringen er gennem ført

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 21. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag søgt om et CVR nummer, og der kan gå op til 14 dage før der kommer et svar. Jeg har naturligvis valgt at bruge Dinero til regnskabet. Jeg fik oprettet mig med firmanavn derinde, nok en fejl da det ser ud til at man kan have flere virksomheder derinde.

På Dinero kommer første spørgsmål: Opret nyt firma, så vil de hente oplysningerne fra CVR, men da jeg først har søgt i dag, står jeg der af gode grunde ikke. Skal jeg bare registrere mig med firmanavn som om det er godkendt, eller skal jeg vente til jeg har fået CVR? 

Jeg har i dag købt domæne og hosting, som jeg skal have registreret. Da det er sket via bankoverførsel, går der nok lige et par dage, inden jeg har kvitteringen på det.

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe, jeg tænker at der er mange Dinero brugere herinde ;-) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg oprettede mit firma på Dinere før cvr var udstedt - gik så tilbage og tilføjede firma fra database da cvr nr og firma navn var oprettet

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen, jeg har nu registreret mig derinde :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Tak for hjælpen, jeg har nu oprettet mig derinde, og glæder mig bare til at komme i gang :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)