Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling på nettet!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at få nogle tilbagemeldinger på, en betalingsløsning, hvor leverandøren af denne ydelse, ville garantere for betalingen ?

Altså, at udbyderen af denne service, er garant for betalingen på en ordre. Vil nogen af jer acceptere, at der går nogen tid før betalingen er på kontoen, når man ved, at den er undervejs, eller vil det smadre likviditeten, hvis man skulle vente f.eks. 10 dage med at modtage pengene, men til gengæld kun have 1 "kreditor" .
 
Jeg er også interesseret i at høre jeres holdninger/input/ideer til hvordan man, i forbindelse med f.eks. handle på eBay kan skabe en større grad af sikkerhed for, at de varer man køber, rent faktisk også sendes. Jeg har selv for nogen tid siden købt en navigation til bilen, og jeg trippede da en del, indtil jeg modtog pakken, og konstaterede at jeg ikke var blevet snydt.
 
Lad mig høre jeres holdninger.
 
 
/Ole
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Har Ewire ikke en løsning, hvor man har garanti for betalingen?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faktisk ikke klar over det, men uanset så er deres løsning, ligesom alle andre der er igang, baseret på Prepayed, dvs. at som kunde kan man kun handle hvis man har indsat penge. Det vil jeg gerne lave anderledes. og det er jo så det, der er en vigtig del i løsningen.

 
 
/Ole
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorledes defineres garanti? er det uanset hvilke forhold, så vil du dække tabet? Ved Ewire ved jeg i hvert fald at de trækker pengene tilbage hvis der f.eks. er betalt med et stjålet kreditkort.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)