Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det frem med jagtgeværerne. For nu skal vores webshop skydes ned. Feedback søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer

Min partner og jeg har netop lanceret en ny webshop hvor vi sælger spiritus mm. Hele konceptet er bygget op omkring at det hele skal være eksklusivt. 

I må meget gerne komme med feedback i alle former. Vi vil kun være glade for at kunne optimere :-) 

Siden er: http://drinkwell.dk/

Jeg ser frem til jeres kommentarer.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt vild med den store tekst i midten og  Facebook logoet er også for stort efter min mening.

Jeg synes det er en flot side, men synes der foregår lidt for meget. Jeg forbinder eksklusivt med "lidt, men godt" :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

laaaaaaaangsom loadtid.. nærmest grotesk.

og så forbinder jeg ikke paypal med eksklusivitet... det er mere 'vi prøver sgu, og det skal ikke koste noget'.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Loadtid skal vi nok lige have kigget på ja.

Paypal er ikke eksklusivt nej. Derfor arbejder vi også hårdt på at få vores Nets/Teller-aftale klar.

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Må give de andre ret, man skulle tro at du var ved at sælge reklame for instagram og facebook :-)

Nu er jeg nået ind på din side som sælger eksklusivt sprut, så har jeg ikke brug for at se reklame for dine sociale medier, dem skal jeg nok finde hvis jeg vil ind og kigge. Tænker at du faktisk fjerner fokus fra det du i virkeligheden sælger.

Så tænker jeg også at denne sætning faktisk er lidt upassende, alt efter hvad din målgruppe er?

"Når du først har smagt Belvedere

vil du aldrig gå tilbage til den billige vodka fra supermarkedet"

Jeg tænker, hvad er din målgruppe? Hvis det er studerende så vælger de nok stadig den billige i supermarkedet. Gør jeg såmænd også, kan ikke smage forskel :D

Dem der handler på din side, har nok ikke tænkt sig at gå ned at købe den billige i supermarkedet. Jeg mener faktisk den sætning er totalt malplaceret, det kan sagtens være det bare er mig.

Du har også tre andre store bokse som får min opmærksomhed væk fra dine produkter, jeg tænker de skal lidt i baggrunden, og skal gøres opmærksom på, på en anden måde? Bestilt inden 15 med en stor post danmark postkasse, de bedste mærker indenfor champagne, du holder festen bla bla. Det må kunne gøres bedre...

Så fik du lidt af mine tanker, er hverken proffesionel eller lignende :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)