Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Covers med tryk til mobiltelefoner / ipads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer...

Jeg har brug for en kontakt til nogle der kan trykke mobilcovers samt covers til ipads - og som både er interesseret i at starte med enkeltordrer (eller evt. 10-20 covers til at starte med) og derefter løbende levere når vi får solgt covers.

Det er vigtigt at farveægtheden er så god som mulig - da det er farverig kunst der skal trykkes på covers.

Du kan se eksempler på hvad det er der skal trykkes her : http://www.zeeland.dk/category/mobilcovers-5/

Vi vil levere trykklar fil - i det format du ønsker - og i den farveprofil der specificeres - så der er mindst arbejde i det for dig.

Lad mig høre fra jer - jeg er meget interesseret i en ny leverandør..

M.v.h.

Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg ved at inCover.dk gør rigtig meget i at trykke på covers :-)

Du kan træffe dem her: 71 99 63 63

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for henvisningen - men desværre så laver de ikke "FULL WRAP" / 3D covers - der går ned langs siderne - men kun top covers (udfra hvad man kan se når man uploader et billede)

Derudover så er deres prissætning mod konsumentmarkedet - ikke attraktiv - der er deres konkurrenter billigere for full wrap produkter.

Men tak for tippet - flere modtages gerne

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Nej det er korrekt - vi laver dem ikke "FULL-WRAP". Men vi kan garanterer dig et perfekt tryk med vores LEF 12 maskine, nok det bedste resultat til formålet. Derudover kan vi trykke på ALLE modeller og ikke "kun" de få topmodeller som mange andre.

Vi kan selvfølgelig lave attraktive priser ved storkøb - specielt når det er dig ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)