Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig WEB SHOP.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt. 

jeg er startet med at lave plakater, og har solgt lidt men det er kun privat til folk jeg kender, har dog ikke tjent noget på det. men jeg vil gerne arbejde videre med dette og kunne godt tænke mig at lave en nem og billig webshop, hvor mine plakater kan sælges igennem. det skal være så billigt som muligt da jeg ikke rigtig har penge til at få lavet en professionel webshop, så vil høre jer hvad der er af løsninger til det? gerne gratis hvis det overhovedet er muligt? 

det skal bare være en side hvor folk kan gå ind at bestille den plakat de ønsker? 

Mvh. MARKAT

www.facebook.com/martinogkathrine 

www.martinjuuljensen.com

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan fra 2000 kr og opefter få lavet en færdig webshop herinde vil jeg sige, baseret på et theme og så skal du ikke selv bekymre sig - Hellere ofre en smule kontra at have noget der ligner noget fra 1995 og ikke fungere på mobilen og tablet.

Ellers skal du selv igang, prøv at søg på Woocommerce, Magento samt Prestashop herinde, masser af tråde hvor folk ofte benytter et færdigt theme til disse systemer og lave shoppen på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg selv kan lave den hvad vil du så gætte på det kommer til at koste? lige så meget at have webshoppen?

www.martinjuuljensen.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Vi laver billige og funktionelle webshops til erhvervsdrivende. Hvis du vil smide mig en e-mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med dine behov og ønsker, så vil jeg give dig en skarp pris :-) 

Vh. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Henrik. Dog findes der også en tredje mulighed for at komme igang mere eller mindre gratis, og så betale et beløb hver måned, med en hosted webshop. Det kunne være DanDomain, Shopify eller lign. Der har været en del tråde om hvilken hosted shopløsning folk foretrækker, så søg på det. 

Husk, for rigtige iværksættere eksisterer sætningen "det kan jeg ikke finde ud af" ikke, for os hedder det "det bliver jeg nødt til at lære" Wink

Mvh Carsten

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:
Husk, for rigtige iværksættere eksisterer sætningen "det kan jeg ikke finde ud af" ikke, for os hedder det "det bliver jeg nødt til at lære" Wink

Ma skal dog også stadig huske at være lidt realistisk - Hvis trådstarter skal bruge alt sin tid det næste måned og stadig kun ender op med et halv dårligt resultat, kan det være nogle dyrt brugte timer kontra at betale fx 3000 kr og så kører man bare ... De penge vil sikkert kunne være tjent ind ved at have brugt timerne på noget af det man var god til, fx reklame, udvikle nye produkter eller lign.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
Ma skal dog også stadig huske at være lidt realistisk - Hvis trådstarter skal bruge alt sin tid det næste måned og stadig kun ender op med et halv dårligt resultat, kan det være nogle dyrt brugte timer kontra at betale fx 3000 kr og så kører man bare ...

Som udgangspunkt enig, men hvis man ikke kan installere eks. Magento, et theme og få det til at se bare nogenlunde ud, skal man måske overveje om man overhovedet vil have en karriere indenfor onlinehandel. Fordelen ved at kende sit system er, at man kan lave små opdateringer, justeringer, splittests etc. uden at skal have fat i andre.

For mig er det vigtigt at opbygge ekspertise med det jeg laver, for at kunne blive/være den bedste. Jeg har vel "tabt" mere end 500.000 kr. ved at lave mit eget system selv, istedet for bare at outsource det. Men jeg føler at det er givet sindsygt godt ud, selvom projektet er forsinket flere måneder. 

Det kommer alt an på ambitionsniveau.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)