Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BILFORHANDLER

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere,

er en knægt/mand på 21

har det seneste stykke tid gået og tænkt på at starte min Egen bilforhandler, og gerne med de lidt dyre mærke så som bmw, audi, jaguar og mercedes evt andet.

men først og fremmest, så skal man starte i det små så, det bliver nok brugt biler først, men har lidt et par problemer, først og fremmest skal man jo have flere biler hvilket kan købes self. men derefter skal man jo også have værksted og ShowRoom. og personligt har jeg ikke mere forstand på biler end den alm. dansker, udover at jeg selv har taget grundforløbet som mekaniker.

men er det en nødvendighed at have værksted ?? eller kan man bare starte op med en lille hal/bygning med massere af lys og nogle fine biler, uden der er et værksted ?? eller ville det være utroværdig?, eller ville det bedere kunne betale sig at være auto ophugger ?

søger self også en partner i det her, da det er en dyr investering og vi laver self en husholdningseselvskab så det bliver 50/50 for hele firmaet.

pt har jeg selv en BMW E39 523i og en Ford Mondeo station car, til at stå som man kan starte med, og har også mulighed for at købe et par brugter biler mere på et beløb på 50.000 hver feks eller mindre så man får 4 biler mere ?

er det en helt tåbelig ide ??

M.V.H
Dennis

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi lige kort tager udgangspunkt i at købe fire biler til sammenlagt 50.000kr, giver det 12.500kr, og når det så er gjort skal de naturligvis sælges igen, hvilket du skal tjene på. Men mit spørgsmål er bare, hvor mange biler du kan købe til den pris, og så sælge med fortjeneste, for var det nok allerede gjort.
Fordelen for dig ville være, hvis du kunne udbedre evt. skader/fejl på de biler du købte, og derved tilføre dem økonomisk værdi, som du derved kunne tjene på.

Men det med at starte sådan et foretagende op med de mærker, kræver jo en stor kapital, da du nok skal ha' en model eller to af de nævnte bilmærker.
Alternativt skal du se om du kan få et job indenfor branchen og så arbejde dig opad. :)

Håber det kunne bruges til lidt. :)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne bestemt bruges, og kan self godt se at profit bliver svært når jeg er slagter og ikke pladesmed ;) men alt kan vel læres med tiden, men iden er nok ikke lige til mig så. 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at sælge dem privat til at starte med? ved du om du overhovedet kan sælge biler? og tjene på dem?

Du må gerne sælger biler privat for SKAT, de kan ikke oplyse om hvor mange du må sælge før du skal lave et firma, men hvis du evt. kan købe nogle billige biler privat og sælge dem, så kan du jo starte op med et lille showroom som har et værksted, du kunne slå dig sammen med en mek. så du ikke har så stor en investering ude.

Du skal starte med at sælge de mest populærer billigbiler og arbejde dig op af, du skal bestemt ikke starte med de dyre mærker som du selv skriver.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver ihvertfald hårdt arbejde, men hvad med at skrive til nogle af de mindre lokale bilforhandlere, for at høre om de vil fortælle dig deres historie om hvordan de startede op? :)

Jeg aner det heller ikke selv, men har bare skrevet det som jeg kunne forestille mig det var. :)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg siger mange tak for jeres svar :) og er bestemt noget jeg vil undersøge og høre mig nærmere om. 

go aften til jer :) 

Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Jeg kan hjælpe med Værkstedudstyr og LED Belysning se mere på www.eveningstar.dkHilsen

Bjarne H. Jensen

Evening Star

Mobil nr 24674032

Mail. salg@eveningstar.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)