Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Desing af Logo - Konkurrence

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Har en lille konkurrence, jeg tænkte kunne være noget for jer. Håber ikke jeg overtræder nogle regler for gruppen.

Vi er i gang med at starte en kaffe webshop med kvalitets gourmet kaffe fra eget risteri. Vi er 3 drenge der har evner indenfor både SEO, online markedsføring og andet hele vejen rundt, så det hele er dækket.

Shoppen er ikke færdig endnu, men "grundskabelonen" kan ses her: www.kkaffe.dk . Her kan nuværende dummy logo også ses.

Vi er dog ikke de mest kreative, og mangler derfor et logo der rammer målgruppen præcis.

Se nedenstående for krav og målgruppe. Der er ingen krav på om det er et tekstlogo, billede, ikon, tegning e.l.

Målgruppe:

Mand/dame på +25 år der har det hele, og skal byde venner og gæster på en god kop kaffe.

Krav:

Kvadratisk eller liggende rektangel

Skal lugte af kvalitet og livsstil.

Harmonere og let huskelig.

Hvis én eller flere brune farver skal bruges, skal denne indgå: #542803

Præmie:

750,- + 3 poser af vores kaffe. - Man skal jo vide hvad det er man designer til

Tilmeldingsfrist: Fredag d. 8. august.

Logoet sendes til: info@kkaffe.dk

Afgørelsen bliver truffet mandag d. 11. august.

Muligvis flere opgaver fremadrettet kan være på tale til vinderen. Håber at i tager pænt imod denne konkurrence ;) 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi kan vel stoppe konkurrencen nu.


:-)

Ville bare lige sige fed opgave! Er sikker på der kommer en masse gode forslag til Jer - jeg prøver også selv at komme med et forslag inden fristen udløber. Derudover er det yderst spændende produkter I har. Er ikke selv den store kaffedrikker, men jeg ville da alligevel have interesse for at smage et par af produkterne :)

Have fun alle designere 
Fra København
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved ikke om I gøre det er bare for at få nogle forslag til jeres logo. i har nemlig også mulighed for at benytte Amino Freelancer hvor I kan få bud fra Amino'er der designer logo.
Ellers har vi en kampagne kørende på Amino lige nu hvor vi tilbyder kvalitets logo for 499,- og der gælder No cure no pay. Du kan se nogle af de logo'er vi har lavet i tråden. Du kan læse mere her

De bedste hilsner
Marc 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marc,

har du overhovedet læst deres indlæg?? Det lader til du blot kommenterer på overskriften :)

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Forslag er sendt. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lidt inspiration til designerne.

 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tusind tak for alle forslag indtil videre, kan se mailen bliver fyldt. Håber der er flere der kunne tænke sig del i vores præmie ;) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)