Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 Friske studerende har brug for din hjælp og råd............ så bare jeres gode feedback og indput :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  kaffeklar Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i søde hjælpsomme mennesker her på Amino.

Vi er 3 studerende som i vores praktik har valgt at starte egen virksomhed, da det er en drøm vi alle har.

Vi er i gang med idefasen og er kommet på disse 3 ideer, og vi håber at i vil komme med feedback på dem. Alt er velkommen så længe det er konstruktivt og brugbart J

Ide: Wood

En webshop som sælger udelukkende træprodukter i høj kvalitet blandet andet fra producenter uden for Danmark og EU. Produkterne kunne være Solbriller, kuglepinde, Ipad covers, smykker og meget mere.

Ide: Gummi

En webshop som sælger kondomer, og hvor vi vil prøve at ligge meget vægt på alternativ markedsføring som Guerilla markedsføring og der ved skille os ud fra konkurrenterne.

Ide: Kaffe

Konceptet er en kaffeklub hvor man tilmelder sig en service hvor man hver måned modtager en 1 til 3 forskellige eksotiske speciale kaffer i mindre poser. Dette giver folk mulighed for at smage mange forskellige kaffer og opleve det fra hele verden af. Der vil også blive lagt vægt på at fortælle historien om bønnerne, bonden og området. Dette skal så suppleres af en webshop hvor de små kaffe prøver vil kunne købes i almindelige poser, sammen med andet kaffe.. 

Dette er vores 3 ideer.. Så skyd endelig lys og har i andre ideer eller råd så smid dem endelig efter os J

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Den som jeg finder mest interessant og som tiltaler mig mest er jeres kaffeklub. Jeg kan godt lide ideen med at man får mindre portioner hver gang, specielt når man prøver kaffe af forskellig smag. Personligt bryder jeg mig ikke om kaffe, men en service som jeres kunne være medvirkende til at jeg ville prøve mig med forskellige kaffer og måske endda finde nogle jeg vil kunne lide. Og ja måske findes jeres service allerede derude, men de har endnu ikke formået at nå ud til mig!

Jeg kan lide ideen, thumbs up herfra!

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)