Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ralph Lauren leverandør!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Er på udkig efter en leverandør som kan leverer noget Ralph Lauren. Jeg er primært på udkig efter alt slags, ikke bare Polo'erne som mange sælger, selv merchandise kan have min interesse.


Der skal selvfølelig være bevis på ægtheden samt skal du have mulighed for at få mere Ralph Lauren hjem som jeg kan købe :)

Hvis det er noget for dig eller du kender en må du meget gerne kontakte mig!

Mvh

Philip!

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg ikke skrive til dig privat:

Jeg kan levere Ralph lauren til dig mellem tidsrummet 7-22 dage. Alt medfølger såsom ægtebevis m.m

ugurjensen@gmail.com <- hvis du er interesseret!

rigtig god dag! vh

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt...
Da Ralph Lauren aldrig sender noget der ligner et såkaldt "ægtebevis" med hvis man er forhandler af deres produkter.

Må jeg anbefale køberen om en faktura kopi fra Ralph Lauren (evt. med fjernelse af priser) da det enten er parallelimport af udgåede produkter eller kopier fra østen. 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Sjovt...
Da Ralph Lauren aldrig sender noget der ligner et såkaldt "ægtebevis" med hvis man er forhandler af deres produkter.

Må jeg anbefale køberen om en faktura kopi fra Ralph Lauren (evt. med fjernelse af priser) da det enten er parallelimport af udgåede produkter eller kopier fra østen. 

Snak du bare løs. Dig af der mange af heromkring. Skønt med noget modgang igang imellem.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

og det er lige præcist hvad jeg har tænkt mig at gøre.

Men lad nu være med at love mere end du kan holde vedr. "ægtebevis" som Ralph Lauren eller andre skulle udstede.

Bare en lille tanke, hvem skulle have et formål med at udstede "ægtebevis" for et produkt når nu producenten ikke gør det?

Men super hvis du kan leverer produkterne og til en ordentlig pris.

Jeg ville dog som køber først bede en en vareprøve, hvor jeg så ville taget et billede og spørge Polo Scandinavia AB, i Stockholm og det nu også er et ægte produkt inden jeg ville ligge et stører ordre.

Her kan jeg så i øvrigt henvise trådstarter om, at såfremt du vil sælge Ralph i DK i en webshop uden at få problemer med Polo, så skal du opfylde deres Wholesale E-Commerce Guideline med efterfølgende indkøb. 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hør her bob. Jeg har ingen grund til at besvare dig, hermed er det ikke sagt du har ret. Folk ved (dem som har købt) hvad jeg sælger og hvad jeg kan fremfører.

Når det så er sagt, skal du dælme få fat på mange andre som siger "ægtebevis" hvis vi skal gå efter din synsvinkel heriblandt de kendte b2b sælgere.

God dag til dig.

vh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)