Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Facebook side- hvad mangler jeg?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er nu ved at have styr på min facebook side, jeg ville høre om i kunne komme med Ris / Ros?

Hvordan er det med konkurrencer, jeg ønsker at lave en, men ønsker ikke at siden bliver slettet og ønsker heller ikke at hyre et firma til det, da budgettet ikke er det vilde endnu. Kan jeg klare den selv?

Hvis i mener der mangler noget må i self gerne sige det.

Håber i vil give lidt feedback

Her er siden https://www.facebook.com/pages/Sipto/524489437679972

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I er selvfølgelig også meget velkommen til at like, og det vil blive modtaget med kyshånd!

Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Fra  PandaPanda.dk Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan egentlig meget godt lide idéen med at coverbilledet bruges til lynhurtigt at forklare, hvad konceptet går ud på, dog har jeg nogle inputs til dette.

Jeg synes at coverbilledet trænger til en gennemgang, og her tænker jeg på, at jeg godt mener I kan gøre det 10-20% mere professionelt ved bl.a. at kigge lidt på valg af sætninger og størrelse på de 4 billeder (synes de skal være mindre). 

Samtidig er jer hjemmeside vidst ikke helt klar? Jeg kiggede ihvertfald lidt rundt både på facebook siden og hjemmeside for at finde ud af mere om selve jeres koncept + priser da det sikkert er vældig interessant!

Kør på med det gode arbejde! :)

Billigt legetøj online på PandaPanda.dk

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Tak for dine input, dette er bare et startup, og tingene vil selvfølgelig blive mere pro med tiden.

Teksten tænker jeg måske kunne være en ide at fjerne "få" i sætningen med få en mail retur tilbud.

hjemmesiden er slet ikke færdig og kæmper lidt med ideer, og tilbud fra forskellige parter.

Igen mange tak for input, sætter pris på det!

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du har 25 fans kan du få et mere mundret Facebook-navn - f-eks. facebook.com/siptoDK. :-)

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig over navnet. Er der en grund til at dit firma hedder Sipto, og ikke "Shipto" ? Jeg tænker, at det ville være mere beskrivende, men det kan være at du har en forklaring på det

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Chris, det var simpelthen genialt det der!

Sipto er optaget og anede ikke hvad jeg skulle tage! TAK TAK TAK!

Nogen der har en ide til hvad jeg kan sætte på højkant, da jeg synes det er lidt kedeligt med en gratis fragt :-)

Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Fra  PandaPanda.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kommer jeres koncept med fragt ift. webshops til at fungere? Og hvordan med priser ? :-)

Billigt legetøj online på PandaPanda.dk

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh, i starten er det desværre bare mail baseret.

Priserne kan jeg ikke ligge op af flere årsager, men de er yderst konkurrence dygtige.

Hjemmesiden skal bygges op med en kontakt formular, hvor jeg vil vende tilbage med en pris i løbet af meget kort tid.

At opbygge en hjemmeside hvor man kan regne prisen ud direkte, er en meget stor opgave. :-)

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre der har noget feedback? :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)