Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give mig feed back på min website?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre, om der er nogen - gerne nogen, som har prøvet at have brug for advokat, og derfor ved lidt om, hvad du da søgte efter ved søgning efter advokat, som måske vil skimte min hjemmeside og komme med deres umiddelbare opfattelse. Gode råd til sprogbrugen, til om du tror, at du ville have fundet det relevante på min hjemmeside og måske have kontaktet mig, hvis du stod i situationen, som du gjorde, da du skulle bruge en advokat - modtager alle relevante indslag, som kan hjælpe mig med at optimere min hjemmeside www.advokatkontoretrws.dk.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig godt med billedet af dig - det gør det personligt og genkendeligt.

Du bør få en proff. tekst-nørd til at gennemgå dine tekster så de bliver lidt mere letlæselige, uden at miste det juridiske aspekt.

Jeg er sikker på at der kommer et par stykker på banen her, med gode råd i samme retning. 

Og så faldt jeg over den her;

"Derfor vil du som ny kunde opleve at blive anmodet om at udlevere kopi af billedlegitimation samt sygesikringsbevis. Selskaber vil sædvanligvis blive bedt om at udlevere tegningsudskrift samt billedlegitimation og sygesikringsbevis".

Jeg ved godt at det også står i lov om hvidvask - men det er en af min "yndlings-brokke-sager". 

I Danmark bliver danske statsborgere udstyret med et såkaldt sygesikringsbevis/sundhedskort som gyldig legitimation af hvem man er.

Der er i DK ikke krav om at man skal have hverken pas eller kørekort, og billeder på bankkort er frivilligt/tilvalg.

Der er således IKKE belæg for at kræve billedlegitimation.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak. Kan godt se, at det er en af dine yndlingsbrokkesager med hvidvaskloven - den irriterer vist alle inkl. mig, men jeg skal stadig bede om billedID. Hvis jeg helt undtagelsesvis vil støde på en, som hverken har pas eller kørekort, skal jeg gøre ekstra foranstaltninger på at sikre mig, at den pågældende nu også er den, som pågældende nu er. Derfor er det nemmest at bede om kopi af pas/kørekort sammen med sygesikringsbeviset. For så får jeg ikke problemer med advokatmyndighederne, hvis jeg bliver valgt ud til deres tilsyn. Hvilket mange af os bliver udsat for. Det er altså ikke for at genere dig, at din advokat, pengeinstitut eller hvad det nu end er, beder om billedid

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er meget tør designmæssigt og jeg er lidt forvirret om der reelt set er et "kontor" med flere ansatte eller om det kun er dig? Efter at have læst lidt rundt så virker det som om du gerne vil sælge at det er et advokatkontor selvom det måske kun er dig? "Kontorets ydelser" osv. Hvis det kun er dig, så vil jeg hellere se tekster som "Mine ydelser" - på den måde også gøre det mere personligt som der allerede blev nævnt.

Jeg havde måske også valgt nogle andre billeder der så lidt mere professionelle ud og ikke bare et hvor du står i haven i T-shirt. Hvis jeg skal bruge en advokat skal jeg være sikker på at han professionelt kan varetage min sag og der vil jeg ikke efterlade den hos en der på hjemmesiden bare står afslappet i t-shirt. Det sender et forkert signal (i minde øjne) Det tror jeg også er tilfældet for nogle af de forretningsfolk der kunne være interesserede i dine ydelser. (Erhvervs/Selskabsret, Erhvervsejendomme osv).

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luc. Tusinde tak. Det er super, at du brugte tid på siden. Jeg er enig i, at billedet under kontakt kunne ligne en fra haven. Det er det nu ikke. Taget oppe ved Vestre Landsret, men det er der selvfølgelig ingen bortset fra dem, som ved det, som kan se. Jeg vil arbejde videre med siden blandt andet ud fra dine kommentarer. Og ja pt. er der kun mig. Men jeg synes faktisk det virker bedre med betegnelsen Kontoret - Faktisk har 2 af mine venner, som jeg fik til at kikke på siden, netop dengang kritiseret mig for at bruge jeg-formen, hvorfor jeg ændrede det til kontoret i stedet:)

Men tusinde tak for hjælpen

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Få din side hostet et andet sted.  Der hvor den ligger nu performer simple php load ufatteligt langsommeligt og dårligt ( ActiveWebs.dk ) En så simpel side som din skal vises omgående, og ikke med et uderfinerbart delay (ca. det samme som når man irriteres over de underlige diffuse svartider her på stedet (tag den Martin Stick out tongue )   Dernæst: Få fat i en prof fotograf.  Det er meget fint med et par billeder af dig, en god detalje der bliver ødelagt af uskarpe dårligt belyste billeder. (lad os sige det på den gode måde;  Man må formode at en advokat kan bedre end fremvise noget der er optaget gennem en fnidret linse på en mobiltelefon.. Wink Og fjern billedet af Vestre Landsret, man får næsten på fornemmelsen af at være på vej bag tremmer - er sg* lidt trist det billede.  Ellers synes jeg det er en fin og overskuelige side.Yes

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Luc J.:

Jeg synes den er meget tør designmæssigt og jeg er lidt forvirret om der reelt set er et "kontor" med flere ansatte eller om det kun er dig? Efter at have læst lidt rundt så virker det som om du gerne vil sælge at det er et advokatkontor selvom det måske kun er dig? "Kontorets ydelser" osv. Hvis det kun er dig, så vil jeg hellere se tekster som "Mine ydelser" - på den måde også gøre det mere personligt som der allerede blev nævnt.

Jeg havde måske også valgt nogle andre billeder der så lidt mere professionelle ud og ikke bare et hvor du står i haven i T-shirt. Hvis jeg skal bruge en advokat skal jeg være sikker på at han professionelt kan varetage min sag og der vil jeg ikke efterlade den hos en der på hjemmesiden bare står afslappet i t-shirt. Det sender et forkert signal (i minde øjne) Det tror jeg også er tilfældet for nogle af de forretningsfolk der kunne være interesserede i dine ydelser. (Erhvervs/Selskabsret, Erhvervsejendomme osv).

Det er jeg så ikke enig i. Der er her tale om en kvindelig advokat.... Hvad forventer du? At hun skal iføre sig jakkesæt og slips?

Jeg spottede hurtigt at der faktisk står på bygingen hvor det er.

Om formen på siden skal være "jeg" eller "kontorets".... Et klart signal om at man er alene om virksomheden er vigtigt, brugen af "os" og "vi" er jeg dyb modstander af når man er ene om det hele. Men "kontoret" synes jeg er OK.


Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 17
Fra  iSaySolutions Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke..

Hvis jeg skulle lave noget om, så var det måske at spicy designet mere op, så det får et professionelt udtryk - ligeledes vil et logo hjælpe.

En anden ting der springer mig i øjnene, det er din forside. 98% af dine besøgene vil ramme denne side, og her finder dit et nydeligt billede af dig.

Det kan potentielle kunder desværre ikke bruge til så meget, da man må gå udfra af de er interesseret i dine produkter/ydelser. 

1. Gør billedet mindre, så der er plads til lidt tekst.

2. Præsenter kort på forsiden, noget relevant info omkring din virksomhed(Åbningstider, ydelser osv.)

3. Lidt tekst på forsiden, vil også hjælpe dig, når du skal findes af søgemaskinerne, Google, Bing osv.

Mvh Nick

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak:)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak og ja jeg kan godt se, at der må gøres noget. Jeg er super glad for min it-leverandør - han er billig og ærlig og hjælper også uden hver gang at tage penge for det, så jeg synes personligt at skifte leverandør, men er obs på din melding

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)