Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil nogen give mig feedback på min nye hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 15. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Fra  AT-Network IVS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er nystartet iværksætter og har i den forbindelse lavet mit første udkast til firmaets hjemmeside.

Vil i give bud på om jeg har fået det sat for rodet op og har for lidt informationer på sitet.

Alt kritik tages med kyshånd.

Sitet hedder www.at-network.dk

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex,

Selvom du ikke har mange elementer på synes jeg alligevel det ser lidt rodet ud. Rent designmæssigt er det måske heller ikke hvor jeg bliver blæst af stolen :-)

Nu du udbyder IT-service så vil jeg måske overveje at få et bureau til at lave hjemmesiden. Jeg kan ikke andet end forestille mig det er vigtigt din hjemmeside viser du har god kundskab til IT og det gør nuværende side desværre ikke. (Min mening). 

Fra Greve
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

dit sprog på forsiden henvender sig til IT kyndige, og hvis det er din målgruppe så er det perfekt.

Men, hvis det ikke er din målgruppe så har du et problem. kommunikation er en svær en og hvis du henvender dig til alm mennesker så må du forklare dit produkt / ydelse i et let fatteligt sprog, som bilhandler Petersen og bagermester Jørgnsen forstår

mvh

Bjarke

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit førstehåndsintryk er, du sælger noget med IT, men hvad det er, ved jeg ikke.

Fra Hobro
Tilmeldt 15. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Fra  AT-Network IVS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se hvad i mener.

Vil prøve at lave det lidt mindre rodet og skrive mindre teknisk så besøgende ikke skræmmes væk ved første blik :-)

Tak for input :-)

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også lige give mit input til din side. For mig ligner det en side med en del år på bagen, vil sige at border-radius (rundede hjørner) er brugt rimelig meget i overkanten. Derudover er det med boksene som skifter side meget rodet for mig. Desuden syntes jeg at der efter min smag mangler grafik. 

Jeg syntes også du bør gå efter en anden menu, og i det hele taget have et "skarpt" design på din side i form af skarpe hjørner på boxe osv. Og så er nogle diskrete animationer jo altid super fede at have på sin side og så nogle grafiske elementer! ;)

Derudover har jeg en vigtig ting at pointere, din side skal være responsive (mobilvenlig), det er en rigtig vigtig ting idag og som prof. IT-Virksomhed syntes jeg du bør ligge stor vægt på en lækker hjemmeside som er sat sammen på en lækker måde, fx. ved at mixe noget mere grafik ind og noget mindre border-radius, men det er nok mere min personlige mening. Men hvis jeg ud fra et forretnings øjemed skulle vælge dig ud fra din hjemmeside tror jeg at jeg ville tage en søgning mere.

God vind med hjemmesiden! Håber du kunne bruge min kritik! :)

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv om du måske er ny, ville jeg synes der mangler at stå referencer og om dun baggrund. Din baggrund kunne være uddannelse, erfaring, kurser og andet, så hvis jeg skulle bestille noget hos dig, ved du kan dit kram.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)