Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til at få koncept på plads til ny webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude 

Står i den situation at jeg, gerne vil sælge nogle guld og sølv belagte smykker, har fundet produkterne og de produkter der er tale om er øreringe, halskæder, armbånd og ringe.

Prisenklassen på smykkerne vil ligge på mellem 149-299,- i udsalgspris.

Mit dilemma står nu i om jeg skal bruge mit domæne Superstyle.dk til det, og have muligheden for at udvide med smykker til mænd, samt accessories til begge køn eller jeg skal bruge brand navnet som er på 4 tegn, og nemt udtales som navn på shoppen, domænet er ledigt. 

Hvad er jeres holdning mening? Tænker måske at bruge xyxy.dk og så kan man jo lave en shop med billigere varer som wayfarer solbriller og andet tilbehør på superstyle.dk, tror det vil gøre shoppen mere stilren at benytte navnet?

Med venlig hilsen

Lasse Lykke-Sørensen

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der ikke er tale om en større mærkevare producent, tror jeg ikke det gør nogen forskel hvilket domæne du benytter, men jeg vil da helt klart anbefale dig at købe domænet og bare linke det til din anden side.

- Michael

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Men man kan jo gøre det lidt mere lækkert og unikt ved at bruge et brandnavnet, lidt ala eyki.dk som faktisk har gjort det, så det ikke bare bliver billig wayfarer over alt :)

Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)