Vores webshop (www.runforcover.dk) har unikke title tags, men de ligger alle "i røven af" et overordnet title tag som går igen for alle sider. Jeg synes at få lidt blandede meldinger om hvorvidt dette er godt eller skidt. Da der er enighed om at de 65 første karakterer er det vigtigste, men også at google læser langt længere end dem.
Det er udelukkende en ulempe med en global tekst i titles.
Du bør finde tiden til at skrive unikke titles for i hvert fald dine vigtigste undersider - det er et af de aspekter af SEO, der giver de største resultater sammenholdt med den tid, du skal bruge på det.
I øvrigt er 65-tegns-retningslinjen ikke længere gældende.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold. Find mig på LinkedIn