Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver truet til at betale 1000,- dkk tilbage.

Side 9 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Men når man kigger på de ting, som du lover folk pr mail og PB

Hmm... INteressant. - Det vi her i tråden har fået at vide er, at man loves et linkfacebook. I en gruppe med x antal tusinde likes. - Loves der andet?

Ja meget andet! Jeg blev lovet minimum 3-500 besøgende, fordi det gav alle hans opslag. Men da Emil selv skrev, at han havde svært ved selv at tjene penge på gruppen, så stod jeg af... Men det var også den gang, at det kun kostede 5-600 kr for reklamen. Og der var grupperne ligeledes mindre...

Og jeg ved, at flere er blevet lovet endnu bedre ting, men ingen har fået i nærheden af det, som de er blevet stillet i udsigt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Men når man kigger på de ting, som du lover folk pr mail og PB

Hmm... INteressant. - Det vi her i tråden har fået at vide er, at man loves et link på facebook. I en gruppe med x antal tusinde likes. - Loves der andet?

Ja meget andet! Jeg blev lovet minimum 3-500 besøgende, fordi det gav alle hans opslag. Men da Emil selv skrev, at han havde svært ved selv at tjene penge på gruppen, så stod jeg af... Men det var også den gang, at det kun kostede 5-600 kr for reklamen. Og der var grupperne ligeledes mindre...

Og jeg ved, at flere er blevet lovet endnu bedre ting, men ingen har fået i nærheden af det, som de er blevet stillet i udsigt...

Hmm... Det betyder jeg en del for, om der er leveret den vare der er aftalt.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er det bare mig eller lavede Rainerbay lige det største selvmål på Amino ved at true Gud og hver mand som kommenterer hvert indlæg herinde.

Hold da helt kæft hvor jeg aldrig håber jeg skal lave forretning med ham. Den stil/tone han lægger for dagen, virker langt fra tillidsvækkende og med denne debat in mente, så frygter man jo at man laver forretning med en rocker-type hvor trusler er måden man fremmer egen vinding.

Føj hvor er det en dårlig stil han har.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pilde:
Føj hvor er det en dårlig stil han har.

Pas nu på at han ikke sagsøger dig Wink

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 05:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Pilde,

Denne her besked har jeg desværre overset i mængden men jeg vil da gerne lige give min sidste kommentar i denne sag.

Jeg truer ikke med "rocker lignende" metoder, på ingen måde (ved ikke hvor du har det fra) ; jeg truer faktisk slet ikke folk men konstaterer og følger op. En enkelt herinde kalder mig en idiot og det er ikke lovligt. Kalder man folk idiot, evnesvag, spasser, mongol eller lignende så kan man faktisk få en dom for det og hvorfor skal folk have lov til at kalde mig en idiot når jeg ikke er det?

Læser du alle indlæg så vil du faktisk erfare at en del er blevet snydt af en vis herre, IKKE kun mig. en del har undladt i det hele taget at købe hans ydelser fordi han virker utroværdig.

Hvis én af mine kunder for eksempel ikke betaler til tiden og jeg sender en rykker, er det at true folk? Hmmm....

Jeg vil gerne pointere at jeg driver en særdeles troværdig forretning og har gjort i mange år og jeg har ikke i sinde at snyde mine kunder; jeg lever sku af dem og det er jeg stolt af. Største delen af mine kunder er reference kunder; andre kunder har henvist til mig og det er jo spændende taget i betragtning af din besked til mig.

Hvis du er i tvivl så kast gerne et blik på min beskedne side her http://rainerbaydk.wordpress.com/references/ og ring gerne til mine referencer og få det bekræftet. Jeg kunne fristes til at bruge et udtryk om dig men det vil jeg undlade da det bruges af Budhister, som jeg har stor respekt for.

vh
Rainer


Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 06:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:

Har skrevet dette ang. de trafik og besøgende, har aldrig lovet et bestemt antal eller noget.

"Hej igen.

Med facebook reklame mener jeg bare at jeg smider et billede eller en status op på min side med link til din webshop og evt. facebook side.
Alt afhængigt af hvor meget folk kan lide det der bliver postet jo større er rækkevidden på de personer der kommer til at se den.
Har fx. smidt videoer op som over 100.000 har set."
Og det var så aftalen. 1000,- kr. for et opslag på min facebook side.

Det her sammen med de andre indlæg, lugter lagt væk af en utrolig utroværdig affære.

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 08:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

rainerbay:
Læser du alle indlæg så vil du faktisk erfare at en del er blevet snydt af en vis herre, IKKE kun mig.

Så du indrømmer faktisk at du ikke er en hæderlig forretningsmand og snyder folk? :O

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 09:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Klemmensen:
Så du indrømmer faktisk at du ikke er en hæderlig forretningsmand og snyder folk? :O


Øh, jeg er slet ikke med hvad du mener...jeg skriver ikke noget om at jeg er uhæderlig...nærmest det modsatte, faktisk nok i stor stil når det kommer til stykket. Når jeg skrive "en vis herre" så er det dog ikke mig selv jeg mener.

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 09:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

rainerbay:
Øh, jeg er slet ikke med hvad du mener...jeg skriver ikke noget om at jeg er uhæderlig...nærmest det modsatte, faktisk nok i stor stil når det kommer til stykket. Når jeg skrive "en vis herre" så er det dog ikke mig selv jeg mener.

Du skriver "Ikke kun mig" Hvilket betyder der er andre udover dig der gør det, det vil altså sige at du også snyder folk!

Hvis du ikke har snydt nogen bør du nøjes med "Ikke mig" da "kun" som sagt hentyder til det modsatte!

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Klemmensen:
Du skriver "Ikke kun mig" Hvilket betyder der er andre udover dig der gør det, det vil altså sige at du også snyder folk!

Hvis du ikke har snydt nogen bør du nøjes med "Ikke mig" da "kun" som sagt hentyder til det modsatte!

Du burde da blive advokat Big Smile

Side 9 ud af 10 (97 indlæg)