Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn igennem CPR-nummer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har solgt en ydelse til en privatperson og personen har oplyst sit CPR-nummer samt navn og adresse.

Jeg er dog, af forskellige grunde, kommet i tvivl om, vedkommende har oplyst falsk navn og adresse.
Umiddelbart er jeg dog ganske sikker på, at CPR-nummeret er er det rigtige.

Mit spørgsmål er: Er der nogen måde hvorpå jeg igennem et CPR-nummer kan få et navn?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har engang henvendt mig på kommunen (dengang folkeregisteret, nu borgerservice) fordi jeg ledte efter en ven, som vi havde mistet kontakten med. Tilfældigvis var jeg i besiddelse af hans cpr-nummer og kunne ud fra det få oplyst hans aktuelle adresse. Jeg gav vist 50 kr. for det.

Det kan man selvfølgelig ikke, hvis vedkommende af en eller anden grund har adressebeskyttelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birte Andersen:
Det kan man selvfølgelig ikke, hvis vedkommende af en eller anden grund har adressebeskyttelse.

Muligt hvis man kan påvise en retslig interesse. Adressebeskyttelse giver eksempelvis ikke ly for ens kreditorer.....

Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der nogen online service (gerne betalt), som kan oplyse mig navnet på en person igennem at kunne vedkommendes CPR-nummer?

Jeg har nemlig et par af de her "sager" per måned, og det vil være dejligt at kunne slippe for enten at skulle ringe til eller spæne ned til borgerservice, for at få oplysningen.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)