Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender til WINEDI fragt system?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sunds
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Du burde kunne flytte menupunkter op under "Mine funktioner" ved at højreklikke på funktionen og vælge "Kopier til mine funktioner".

Og for lige at knytte en kommentar til det oprindelige spørgsmål om WINEDI:  vores fragt-modul er nu blevet opdateret så alle transportører som WINEDI understøtter også understøttes af vores modul igennem WINEDI.

Men du kan også køre fragtmodulet uden WINEDI.  Så kan der dannes data til PostDanmarks Web-Pack og PC-Pack samt til udskrift af labels i endeløse baner til fragtmand og til PostDanmark.

mvh
Poul Jensen
www.marisoft.dk

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil bare lige kommentere Poul med det han har lavet til Mamut Stellar med fragtmodulet, det virker rigtigt godt og jeg kan klart anbefale det til andre bruger af Stellar.

Jeg vil også godt lige bemærke at siden vi har fået WINEDI og Fragtmodulet integreret med resten af vores system har vi haft meget få fejlforsendelser og vores samlet fragtudgifter til porto ved PostDanmark er reduceret med 30-40% i forhold til før, det skyldes at vi kan køre mange flere pakker ind under Erhvervspakker som kun koster ca. det halve af en privat pakke.

Min vurdering er, at man ikke skal sende ret mange pakker før systemet er rentabel.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

 Jeg kender WinEdi og kan kun anbefale det.. Har det kørende ved en kunde der har flere lagersteder og mange fragtfirmaer, det kan bare håndtere dem alle, med en meget simpel opsætning. Er ked af vi først fik dem installeret efter en del år. Det kunne have sparet kunden for mængder af penge og tid.

 

/Bo

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)