Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Appen er for dyr.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Min ven og jeg har længe brygget på en idé til en app. Og har nu fremlagt vores endelige produkt for en programør, som har givet os en "god" pris.

Problemet er bare at selv gode priser i applikations verden er svimlende dyre når man er studerende.

Mit spørgsmål til jer er derfor om der er nogle alternativer til en billigere app? Evt. Samarbejde med et programør-firma, hvis de kan lide ens idé etc.

Alle svar er brugbare mange tak!

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det koster nu engang penge, hvilket er årsagen til at dem der laver apps som iværksættere har lært sig selv at programmere frem for at købe ydelsen, I kan evt. finde en partner men programmør-firmaer gider ofte ikke spilde deres tid på app-idéer da de får mange henvendelser.

Jeg håber i finder en løsning, mit råd er prøv at lær det selv, eller find en anden idé hvis ikke det går.

Mvh
Holm

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ung dum iværksætter - totalt meget jantelovstil af en brugernavn du har dig der Wink

Hvilken type app er der tale om?

Hvis jeres budget er lavt, og midlerne ikke rækker til en app kunne i overveje en responsive hjemmeside, som havde nogle af de samme funktioner som den app i påtænker. 

Alt afhængigt af hvordan i har tænkt jer at skaffe en indtægtsgrundlag igennem appen, kan det være i skal genoverveje dette hvis i vælger at gå hjemmesiden vejen. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrichpedersen:
hvilket er årsagen til at dem der laver apps som iværksættere har lært sig selv at programmere frem for at købe ydelsen


Det skal dog lige siges at man ikke lære at programmere på en dag eller to. Det kræver en del dedikation og så skal man også virkelig have lysten til det! Ellers går man hurtigt død i det.

Jeg studere selv til datamatiker på Erhvervsakademiet Sydvest i Esbjerg, og de første to semestre forsvandt 50 % af eleverne i klassen, fordi det var lidt sværere end man havde troet :-) 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kevin Ørskov:
Jeg studere selv til datamatiker på Erhvervsakademiet Sydvest i Esbjerg, og de første to semestre forsvandt 50 % af eleverne i klassen, fordi det var lidt sværere end man havde troet :-) 

Det er ikke svært at udvikle programmer. Det er et håndværk lige som alt andet. Og det skal bare læres.

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Du er velkommen til at kontakte mig via pr mail, så kan vi tage en snak og måske kan jeg hjælpe videre.
Har tidligere fået udviklet app's til andre projekter, og er ideen god kan det være jeg vil udvikle det for jer.

Send PM eller på cctradingeurope@gmail.com.

Vh Jan
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Det er ikke svært at udvikle programmer. Det er et håndværk lige som alt andet. Og det skal bare læres.

Det vil jeg mene er en individuel holdning hvorvidt programmering er svært eller ej. Men af hvad jeg har kunne konkludere, så er det ikke alle der har lige nemt ved det - omkring 50 % i mit tilfælde ;-).
Der er dog også betydelig forskel på om den kodning man skriver, er pæn og velstruktureret eller om det er en komplet omgang spaghettikode. 

Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Det er ikke svært at udvikle programmer. Det er et håndværk lige som alt andet. Og det skal bare læres.

Det er ikke svært? hvorfor er alle sammen bare ikke programmør så? Ligesom Kevin siger, det kræver at man kan sætte sig ind i det, og have lysten til det. Jeg tor gerne iværksætterne ville ville have et godt bygget program. Hvis vi følger din tankemåde om læring og håndværk, hvorfor er alle ikke så matematikere, doktor, professor osv. fordi det ikke ligger i deres lyst. Man kan SAGTENS se forskellen på en god programmør og en person de rikke ved hvordan man skal bygge software.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:
Der er dog også betydelig forskel på om den kodning man skriver, er pæn og velstruktureret eller om det er en komplet omgang spaghettikode. 

O der kan du se, om man har fat i en person der har lært sit håndværk, eller en der er selvlært.

Men ja... Der er også dårlige murer og tømrer... - Så selvfølgelig er der også nogle der er dårligere til at kode end andre. - Men det ændre ikke på, at det ikke er svært, men det skal selvfølgelig læres.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

YooToo:
Det er ikke svært? hvorfor er alle sammen bare ikke programmør så?

Af samme grund som vi ikke alle er kokke eller elektrikere!

YooToo:
Ligesom Kevin siger, det kræver at man kan sætte sig ind i det, og have lysten til det.

Ja, lige som alle andre håndværk!

YooToo:
Man kan SAGTENS se forskellen på en god programmør og en person de rikke ved hvordan man skal bygge software.

Det man kan se forskel på er dem der har lært deres fag, og dem der ikke har!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)