Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af virksomhedsoplysninger på krak.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Kan man ændre ens virksomhedsoplysninger på krak, når informaionerne kommer igennem proff? (Det drejer som om tlf.) eller kræver det, at tlf. oplysningerne ændres inde på selve webreg?


Mvh.

Lars

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

først og fremmest kan du jo ikke ændre noget officielt uden at gøre det via  virk.dk  

er det tlf nummer eller lign kan man ofte ændre i krak men jeg tror proff tager fra cvr/virk.dk

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Aug 18
Indlæg ialt: 4
Fra  JOSTGO Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved godt det er et ældre indlæg, men hvis andre finder herind, så er der en fin måde at få ændret Krak oplysningerne på. 

Gå ind på www.krak.dk og fra menuen vælges "Kontakt os" -> "Firma" -> "Ændring af firmaoplysninger" -> "Skriv til os". Herefter får man en formular som man udfylder og afslutter med at trykke "Send".

Herefter vil de tage fat i CVR nummeret og få data bekræftet hos CVR registeret og så rette de dem til. I mit tilfælde var mine oplysninger rettet indenfor 24 timer.

MVH
Preben

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ved godt det er et gammelt indlæg, men er der nogen der ved hvordan at man får slettet sit firma på krak.dk?. Jeg gider ikke være i telefonbogen nemlig :). Mest af alt for at undgå alle de der lorte telefonsælgere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)