Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kreativ økologisk madelsker :o)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Din Elbil Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg går med en drøm om at starte mit eget, men jeg har erkendt at jeg mangler nogle kompetencer og leder derfor efter en frisk partner. Jeg har fingrene dybt i det økologiske og bæredygtige her i Aarhus C og er helt vild med det!
Hen over sommeren er jeg begyndt at interessere mig for økologisk syltning, bagning og sankning af de produkter der bruges. Jeg har noget jord som jeg dyrker økologisk, og hvor jeg plukker frugt og grønt fra. Jeg er blevet overrasket over HVOR meget man kan plukke og spise i Danmark uden vi gør det.

Jeg vil gerne starte et lille firma som sanker/plukker, laver produkterne og sælger dem. Jeg har erfaring med økologi og erfaring med business opstart ad flere omgange.

Håber der sidder en økologisk madglad sjæl i Aarhus et sted som vil prøve kræfter med dette, sammen med mig :o)

Mvh.

Christina 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.

Det lyder ikke helt uinteressant. Husk, at hvis det skal være bæredygtigt skal det også være plantebaseret og være et sted i hvor man kan dyrke jorden året rundt - hvis man samtidigt gerne vil sikre at maden er sund. :-)

Du er velkommen til at tage fat på mig. Jeg er godt i gang med at sprede information om plantebaseret ernæring på HelePlanter.dk. Det kunne sandsynligvis godt fungere som markedsføringsplatform for konceptet.

VH. GrN.dk fra Viby J.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende ;-) 

Men tag fat i levnedsmiddelstyrelser, for der er ufattelig mange regler omkring dette og det plejer at koste en krig at starte op ;-) 

Der er også firmaer, som kan guide og vejlede dig til at gøre det rigtigt, her tænker jeg på behandling af fødevarer ;-) 

Men god vind ;-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)