Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Irriterende fejlbesked kommer tit

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en glad bruger af Dinero. Men jeg får tit en fejlbesked som nedenstående.
Men programmet opdaterer fint nok. Jeg får den både i Chrome og i Firefox. Og den kommer frem hver gang jeg skifter skærmbillede.

Kan jeg gøre noget, eller er det en fejl der er ude af mine hænder? 

Fejl besked der kommer frem i en rød boks øverst midt på siden: 

Der opstod en fejl


Ups! Det ser ud som om du ikke er forbundet til internettet. Forbind til nettet, og reload siden for at fortsætte.

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu bruger jeg ikke Dinero, men det lyder som om du har en ustabil netforbindelse. Dinero og andre online programmer er afhængige af at være på nettet hele tiden. Dvs. hvis du bruger f.eks. en mobilforbindelse et sted med dårlig dækning, kan din forbindelse komme og gå hele tiden. Bruger du en mobil enhed kan du prøve at bruge den i f.eks. en større by hvor der som regel er bedre dækning. Hvis det hjælper har du forklaringen der. Bruger du en pc med fast netforbindelse skal du måske have skiftet dit netkort, da dette kan være defekt. Den helt tricky fejl kan komme hvis du har en signalforstærker sat til i huset (typisk bare en box du sætter i stikkontakten, som så øger rækkevidden på dit WiFi signal). Her har jeg set smartphones og tablets blive forvirrede, og hele tiden skifte imellem originalen og signalforstærkeren. Ved hver skift ryger signalet væk et kort øjeblik.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Viggo Poulsen:
Bruger du en mobil enhed kan du prøve at bruge den i f.eks. en større by hvor der som regel er bedre dækning

Godt nok et underligt svar. Nå ingen dækning jeg kører lige 15 km for at kunne arbejde......

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Godt nok et underligt svar. Nå ingen dækning jeg kører lige 15 km for at kunne arbejde......

:-)  Næh, det var ikke tænkt som en løsning, men et forsøg på at finde årsagen. Hvis det hjælper at køre 15 km. ved trådstarteren at det skyldes et dårligt mobilsignal. Så kan vedkommende gøre noget ved problemet, som f.eks. at koble sig på en fast forbindelse eller lignende.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak. 
Problemet er bare at det kun er i Dinero jeg oplever fejlen.
Jeg sidder og arbejder på en iMac, men oplever også problemet på min Macbook Air.

Jeg har godt nok sådan en signalforstærker i huset, men min iMac går kun direkte på det trådløse modem.

Hmm... men det virker jo fint nok, bare irriterende at den fejl besked kommer frem hele tiden.  

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Gregersen:

Jo tak. 
Problemet er bare at det kun er i Dinero jeg oplever fejlen.
Jeg sidder og arbejder på en iMac, men oplever også problemet på min Macbook Air.

Jeg har godt nok sådan en signalforstærker i huset, men min iMac går kun direkte på det trådløse modem.

Hmm... men det virker jo fint nok, bare irriterende at den fejl besked kommer frem hele tiden.  

Hej Steffen.

Har fortalt dette til vores udviklere, men de kan ikke helt forstå du modtager den så meget.

Noget tyder på at din pc har en dårlig internet forbindelse.

De vil dog prøve at teste yderligere på det i nær fremtid :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Det lyder godt...

Er bare ret sikker på at min forbindelse virker fint. Oplever ihvertfald ingen problemer andre steder.


mvh
Steffen 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)