Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af wubi.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael..

Her er nogle kommentarer til forsiden - og kun forsiden. Har spenderet ca. 1min på forsiden og her er hvad jeg hurtigt tænkte på...

1. En MEGET lang menu, der bliver ved i det uendelige.. jeg tabte lynhurtigt overblikket. Som martin skriver kan du evt. dele den lidt op? Og i og med du kun sælger slips, behøves der efter min smag ikke stå slips efter hver egenskab (blå, ternet osv...). Det gør bare læsningen sværere for brugeren.
2. Synes måske billederne er en anelse store af de 6 slips på forsiden. Du kunne have flere produkter og dermed større mulighed for salg. Snakker self ikke om at der skal være 15 produkter, men mon ikke der kunne være en 3-6 stykker mere.
3. En af de ovennævnte pladser kunne du så bruge til dit nyhedsbrev, så sidder det lige i "fjæset" på brugeren :)
4. Savner en knap til at smide slipset/produktet direkte i kurven på forsiden...

4 hurtige fra hoften.. alle ting som jeg tænkte på inden for det første minut.. så kald det et "førstehåndsindtryk" ;)

Held og lykke herfra!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 Lige en kort kommentar. Er det ikke muligt at komme ud over det med "se næste side"? Mindre billeder, flere kategori inddeling, eller bare en anden måde at komme til den næste side på. Jeg ved ikke lige hvorfor, men jeg syntes bare ikke "se næste side" virkede hensigtsmæssig i denne sammenhæng... Men det er jo nok bare mig...

En anden ting, jeg lavede lige en lille søgning på "sort", hvilket resulterede i 4 siders resultater uden at der var et eneste sort slip imellem, i de første resultater (og givet vis dem alle, kiggede ikke lige hele flokken igennem) indgik ordet sort ikke engang i produktteksten. Så det kan godt være der skal kigges lidt på søgefunktionen.

Og slutteligt; hvorfor er det stort set umuligt at få et sort slips? Evt. sort med nogle meget neutrale mønste....

/Peder 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange dejlige og brugbare kommentarer. Det er helt perfekt, for det er netop den slags ting der skal med i den afsluttende gennemretning.

Ang. sorte slips, så er vi simpelthen løbet tør, men det skulle meget gerne være nogle flere på vej.

Når du søger på "sort", så lader det til at søgefunktionen også tager ord som "sortimentet" og da netop dette ord går igen på de fleste beskrivelser af slipsene, så vil stort set alle slips dukke op. Absolut ikke hensigtsmæssigt, så det skal vi også nok få kigget på.

 Tak.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

HAHA! Den burde jeg måske have ganget sammen Stick out tongue

Tak for opklaringen...

Mvh Peder 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Peder TakeTwo.dk:

 Lige en kort kommentar. Er det ikke muligt at komme ud over det med "se næste side"? Mindre billeder, flere kategori inddeling, eller bare en anden måde at komme til den næste side på. Jeg ved ikke lige hvorfor, men jeg syntes bare ikke "se næste side" virkede hensigtsmæssig i denne sammenhæng... Men det er jo nok bare mig...



Hey Peder...

er stadig lidt rundtosset efter at have læst ovenstående.. :) Måske er der nogle der har hældt noget i min pepsi max? :)

/Casper
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også selv en smule rundtosset. Jeg kan ikke helt sætte en finger på hvad det er, men der var bare et eller andet ved "se næste side" knappen som fik mig til at tænke; det her må bare kunne gøres bedre. Jeg kan ikke helt konkret sætte en finger på.

Se den her, http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw/103-4322801-1876656?url=search-alias%3Daps&field-keywords=dune&x=0&y=0

Sådan forventer jeg åbenbart en se næste side funktion ser ud... Indifferent 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe...

Jamen så er jeg med :)

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er fedt, at menuen er opdelt med farver, striber osv i stedet for kedelige producentnavne. Der kunne evt gives mulighed for begge dele, saa dem, der gaar op i maerket nemt kan finde deres yndlingsslips. Kunne vaere fraekt med et farvehjul, hvor man vaelger farven i stedet for de mange menuer.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg bare sige tusind tak til jer alle sammen. Designeren er nu færdig med shoppen og jeg har fået implementeret alle de foreslag som I er kommet med (og som er mulige i en Scannet shop). Selvom Concept-i har været meget dygtige til at vride armen om på shoppen, så har der stadig været nogle ting som desværre ikke kunne blive helt som jeg gerne ville have det.

Jeg vil slutteligt anbefale alle jer der synes om slips at tilmelde jer vores nyhedsbrev snarest muligt. Vi sender snart en mail ud omkring det nye design og der vil være et tilbud til alle dem der modtager mailen.

Men endnu engang tak til jer alle for hjælpen.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)