Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt? Nyt koncept

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg lige har fået kørekort har jeg fået en (god) idé. Jeg vil transportere ting for folk for blot 130kr  i timen + ca. 1kr pr kilometer. 
Altså hvis man skal have transporteret noget fra a til b og turen er 20km og det tager 30 minutter vil turen altså koste: 20kr+65kr=85kr.
Men er dette overhovedet lovligt?
Håber der er nogen der ved det :) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh, er det ikke det, Cykelbudene og PostDanmark gør, bare med en anden prispolitik? Det er en god idé, men husk, at der vist nok er noget med forsikring af det, du transporterer. Og husk også, at du ikke må tage personer med, for så skal du have bevilling og taxakørekort osv.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er sikkert lovligt, men dit regnestykke går helt galt. Det bliver en mega underskudsforretning for dig, hvis du tager de beløb!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det er ganske lovligt, men jeg er ret sikker på at du mister mange penge på det.

Tænk på hvor lav din timeløn er selv når du har noget at lave. Derudover skal det du tager for at køre også kunne dække alle de timer hvor du ikke har noget at køre med, f.eks. tilbage igen fra en tur, eller hvis der bare ikke er kunder nok hele tiden.

Og hvad med slidtage på bilen, hvordan vil du kunne dække det ud af den timeløn du vil tage?

Du skal nok regne med at tage en helt anden pris for det, hvis du vil have overskud på dit projekt.

Mvh. Brian
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der tale om transport af enkelt pakke er det givet en underskudsforretning. Kan tilbuddet sammensættes således at du kan transportere flere pakker ad gangen, hvor alle betaler en takst i den nævnte størrelsesorden, så er rentabiliteten der måske.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  pixelmonkeydk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er lovligt hvis du har en vognmandstilladelse og et CVR nummer :) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)