Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webhotel fra asp til php

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

HK Denovo:
Enten så ville de gerne sælge sig selv, eller også så har de ingen viden om det


Faktisk har du været ufatteligt heldig at få så kompetent hjælp som du har.

Du skal lede meget længe efter både teknisk anlagte og SEO-kompetente folk som Niels og Brian. 

Jeg kender ikke de andre deltagere i tråden.

Men tag det som en awakening, der kan gavne både dig og dine kunder i fremtiden :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

HK Denovo:
Ja, jeg bliver lidt vrissen :) når jeg skal google mig til et svar jeg kun (til en vis grad) kan få på Amino.

Så har du jo også lært at bruge Google i stedet næste gang ;-)

HK Denovo:
Der kunne være nævnt ord jeg kunne have brugt til at løse problemet, men hvad skete der lige med den helt konkrete hjælp?. I smell money..

Virkelig? Nej - jeg tror ikke på, at der er nogen, der kunne finde på at ville honoreres for deres tid, hvis de får chancen for at lave det for dig gratis.

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

HK Denovo:
Ja, jeg bliver lidt vrissen :) når jeg skal google mig til et svar jeg kun (til en vis grad) kan få på Amino.

Der kunne være nævnt ord jeg kunne have brugt til at løse problemet, men hvad skete der lige med den helt konkrete hjælp?. I smell money..

Du har fået gode og grundige svar fra mange. Hvis din forventning er at få hjælp, der i alle detaljer beskriver præcis hvad du skal gøre i din situation, så er det nok ikke realistisk. Jeg ser ingen tegn på, at nogen har holdt igen med hjælpen til dig, for at få dig til at hyre dem til betalt hjælp eller lign.

Thomas Rosenstand:
Virkelig? Nej - jeg tror ikke på, at der er nogen, der kunne finde på at ville honoreres for deres tid, hvis de får chancen for at lave det for dig gratis.

Det er min oplevelse at broderparten af den hjælp der gives herinde, gives fordi man som udgangspunkt gerne vil hjælpe andre. Jeg er med på, at det nok ikke gælder alle.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Absolut, Tue. Det er bare sjovere at hjælpe, når der lyttes :-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at google dit spørgsmål ?

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

For at komme tilbage til spørgsmålet:

Hvis man laver disse redirects kan man få negative point for duplicate content ?

 Man laver et redirect fra et gammelt link hvor artiklen lå før til et link hvor artiklen ligger i det nye cms system. På et tidspunkt har google crawlet de nye links og så er der vel 2 links som peger på samme indhold ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

OriginalTaste:
 Man laver et redirect fra et gammelt link hvor artiklen lå før til et link hvor artiklen ligger i det nye cms system. På et tidspunkt har google crawlet de nye links og så er der vel 2 links som peger på samme indhold ?

Nix.... når man laver en redirect fra url A til url B så vil søgemaskinerne ændre A til B og derved vil der stadig kun være én url med indholdet.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)