Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dine erfaring med filmproduktion til nettet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at høre om hvad slags erfaringer og behov virksomheder har med videopropduktion. Jeg har lige startet virksomheden Thaulow Film og søger nu at identifisere mine potensielle kunders behov. 

For 10 år siden var det utænkelig at få så meget kvalitet for så få penge. Internet og en videoteknologisk revolution er årsage til, at selv meget små virksomheder nu har råd til at få lavet og distribueret kvalitetsfilm til at markedsføre sine produkter og tjenester. Potensialet er enormt, hvis man har et godt produkt, men det kan være meget svært at finde ud lige præcis hvad man har brug for. Og hvorfor kan prisen på en film variere så meget alt efter hvem man spørger?

Hvis du har suksess med din virksomhed så er der en stor mulighed for at du kommer til at skulle få lavet mange videoer. Der er meget at vinde på at vælge den rigtige producent for dig, hurtigst muligt. Udover at jeg tilbyder videoproduktion, så er jeg også interesseret i at fungere som uafhængig konsulent som kan evaluere tilbud fra andre producenter, hvis man ønsker en second opinion omkring prioriteringer og budget

Jeg er mest interesseret i små virksomheder der er kvalitetsbevidste og tænker langsigtigt. Det handler om at etablere et godt samarbejde således at hver film bliver nemmere og bedre og bygger på erfaringerne fra den forrige. Det handler om tillid og en god procæs.

Jeg har lang erfaring med at skrive og instruere fiktionsfilm og det er nok derfor jeg har et skarpt fokus på historiefortælling og kunsterisk kvalitet også når jeg laver film til virksomheder. Jeg tror på at små virksomheder burde være personlige i sin videoformidling. Store virksomheder bruger enorme beløb på at skabe sig en identitet. Dette er noget de flæste mindre virksomheder har helt af sig selv.

Med dette udspillet håber jeg at høre fra jer der kunne være interesseret i sådan noget. Hvad slags spørgsmål og tvivl har i? Har i nogle erfaringer, gode eller dårlige med videoproduktion? Hvordan tror du internettet og infomationsteknologi kan komme din virksomhed til gode?

Her er nogle eksempler på mit arbejde:

https://www.youtube.com/watch?v=6qPrIIdaVXA&feature=youtu.be

 


Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange bruger små korte animeret film til deres netbutikker og det er med til, at øge konverteringerne. Hvor ligger dit prisleje med dine film?

Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på mange ting men sådan noget som det her: 

&list=UUK9D-M0woEKctn6_Lva0ENw

...Kan jeg levere til 6000 kroner. 

Mange spørger jo om hvad det koster, men det er jo så afhængig af hvad man vil have og hvor meget indflydelse man vil have på resultatet. Man kan altid få ting billigere hvis man er villig til at redusere omfanget af en opgave. Min tilgang er at tage udgangspunkt i hvad kunden vil betale, og så kommer jeg op med et forslag til hvordan opgaven kan løses til den pris uden at gå for meget på kompromiss med kvaliteten. Jeg har også lavet nogle film til 4000 kroner, det kan lade sig gøre hvis man har medvind. 

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få lavet nogle referencer hvor de kan sige og dokumentere, at de har oplevet større salg pga en video, så ville det være nemmere, at få nogle kunder. Der er bare mange små webshops i Danmark og få meget store og de små er ikke så villige til, at bruge penge på sådan nogle ting end de store. Hvad er din mail? Jeg er muligvis interesseret.

Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dyrkdittalent

Jeg tror ikke man nødvendigvis kun skal tænke på video som en måde at sælge på. Det kommer meget an på hvad slags virksomhed man har. En præsentationsfilm kan bruges til mange ting. Blandt andet til at holde kontakt til sit netværk og kundekrets og holde dem opdateret omkring de projekter man laver. Mange virksomheder skriver ansøgninger til fonde og lignende, også her kan det være en fordel at have en præstenation der fortæller noget om de mennesker der står bag virksomheden. Der er mange virksomheder der gerne vil have en video der dokumenterer en event eller en arbejdsprocess, ligesom den første af de 3 jeg linket til. Jeg tror også at når man laver grafisk materiale, som er en mere etableret udgiftspost for mange virksomheder, så skal man nu huske at vurdere om ikke en film er et bedre valgt medie. Det er ikke sådan længere at det nødvendigvis er dyrere.

Min email adresse er andreas.thaulow@gmail.com

Jeg vil gerne høre mere om hvad du laver i din virksomhed. Det ser spænende ud. 

Jeg ser frem til at høre fra dig. 

mvh. Andreas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)