Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero eller debitoor - Hvad er bedst?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero eller debitoor, nogen som er klar over forskellen?

Hvad ville i vælge?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

om ikke jeg tager fejl - klart dinereo Debitor kan jeg slet ikke finde kontoplan i og slet ikke se andet end enten 25% moms eller 0  Det er Dinero langt længere fremme

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det spørgsmål har jeg også stillet mig selv, efter at jeg så Debitoor's annonce her på Amino. En af de funktioner der fangede mig mest var, at det skulle være rigtig nemt at overfører kontoudtog ind i deres program - jeg er træt af at gøre det manuelt, ved ikke om Dinero kan det. Jeg bruger Dinero nu!

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  Tasteriet ApS Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Debitoor kan i mine øjne ikke bruges til andet end at lave fakturaer i.

Som John påpeger, så kan man hverken se kontoplan eller rette momskoder. Derudover kan du kun udtrække en resultatopgørelse og ikke en balance - det giver ingen mening.

Så hvis du er efter et program, der kun skal kunne lave fakturaer, så er debitoor sikkert fint nok, men hvis du alligevel skal lave dine fakturaer i et program, så kan du lige så godt bruge et rigtigt regnskabsprogram, som heller ikke ligger langt fra de 99 pr måned, som debitoor koster.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus Søby:

Det spørgsmål har jeg også stillet mig selv, efter at jeg så Debitoor's annonce her på Amino. En af de funktioner der fangede mig mest var, at det skulle være rigtig nemt at overfører kontoudtog ind i deres program - jeg er træt af at gøre det manuelt, ved ikke om Dinero kan det. Jeg bruger Dinero nu!

Hej Magnus.

Du kan sagtens importere dit kontoudtog fra banken i Dinero.

Herunder ses en lille guide til det:

https://dinero.dk/support/import-af-filer-dinero/

De bedste hilsner

Rasmus

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge Dinero... men nu er Thorborg også en superhelt i mine øjne hehe.. God dag til alle..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super, tak for det :)

Jeg havde ikke rigtig undersøgt sagen, men jeg tror da helt sikkert jeg vil bruge det!

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Debitoor og Dinero ser måske ens ud ved første øjekast, men i virkeligheden er de meget forskellige.

Debitoor laver regnskab på en ny måde - helt uden brug af klassiske regnskabsudtryk. Dinero er et mere traditionelt regnskabsprogram.

For eksempel har Debitoor ingen kassekladde. Det lyder måske mærkeligt, men det er for at hjælpe dem, der ingenting ved om regnskab og derfor heller ikke ved, hvordan man benytter en kassekladde, eller hvad en kassekladde overhovedet er.

Man skal heller ikke tage stilling til debet  og kredit i Debitoor, det klarer programmet for dig. Debitoor er designet efter dine naturlige arbejdsflows, så man derfor laver regnskab uden at vide det :)

Det er også grunden til at Debitoor ikke har en kontoplan. Debitoor benytter i stedet udgiftkategorier, så skal man blot vælge hvilken type udgift man har. Det er da lige til at overskue :)

Selvfølgelig er der nogle funktioner som Debitoor ikke har.. enten pga. et bevidst valg - for at holde programmet simpelt - eller fordi det endnu er på tegnebrættet. Debitoor udvikler sig hele tiden og vi lytter til vores brugere.

Hvis du er i tvivl om, hvad du vil vælge, så prøv Debitoor af - det er ganske gratis.

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

..og så skal det da i øvrigt ikke være en hemmelighed, at jeg arbejder for Debitoor ;)

mvh Tabita

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  

Dinero er mere overskuligt :-D

Personlig mening 

Mvh.

Ivan

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)