Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Græsslåning i sommerhusområder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra slagelse
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Gavekortrabat Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino medlemmer 
Jeg er gået og grublet lidt med idéen om at slå græs i det lokale sommerhusområde. Idéen var meget simpel; at dele nogle flyer/sedler ud, i folks postkasser. Folk kan så købe et års græs slåning for omkring 1500-2000. Græs slåningen ville så foregå hver onsdag, så folk har noget fast at forholde sig til. 

i forhold til græsslåmaskine, havde jeg tænkt en kvalitets græsslåmaskine til omkring 5.000. 

Tror i det er noget som ville fungere, eller mener i det er et for stort arbejde i forhold til fortjenesten? 
- Der ud over, hvor stort skal man starte? Med det mener jeg, om man skal printe nogle sedler (amatør artige) for at se om det overhovedet har interesse. Eller om man skal have produceret flyvers? 

- Håber på nogle gode svar så vi kan få en diskussion i gang :-)   

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Savner lige lidt info på hvor gammel du er :-) Hvis du er under 18 og bare brænder for at komme igang med at tjene penge, så syntes jeg det er super flot. Er du over 30 og leder efter iværksætter historien der skal gøre dig rig i fremtiden, så skal du måske tænke lidt større :-)

Syntes du skal starte ud med at man kan købe en måned. Ikke at beløbbet på 2000 for græs slåning er så højt, men det vil skræmme nogen væk at de skal betale så meget første gang. Lav du bare en flot amatør løbe seddel. Hvis du vil signalere at her har de chancen for at få slået græs billigt, så er det ok at den er "hjemmelavet".

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra slagelse
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Gavekortrabat Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er 18, så det jeg ville bruge "forretningen" til var ikke at blive millioner, det var at tjene lidt ekstra penge. Da det jo altid er lidt sjover at være sin egen chef, istedet for at søge et arbejde i Bilka. Så ambitionerne var at få 7-8 sommerhuse som vil have slået deres græsplæne hver uge, og hvis flere eftersøger det, så finde en medhjælper. 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Så syntes jeg det er en god idé, go for it :-) Der er altid godt at komme tidligt igang og lære noget om kunde service og salg :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads super fed ide, men hvor bor du? hvilket område er der tale om :)?

du skal helt sikkert have en traktor... det andet ødelægger du dig selv for.

Derudover kan du jo tilbyde at anvende en trimmer, samt round up :).

Mvh Thomas 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra slagelse
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Gavekortrabat Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Området er Stillinge (ved Slagelse) og omkring Stillinge, hvor der er mange sommerhuse. Jeg Har bil, så planen var at køre rundt med bil og trailer. Men grund tanken var at købe en i samme stil som denne ( http://www.bahn-larsen.dk/produkt/plaeneklipper/stiga-multiclip-pro-50-s-svane.htm) vil du finde det helt umuligt? altså vil det være for hård? der er jo en motor på.
Men jeg vil da tage dine forslag til kraftig overvejelse! :-)  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)