Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

- eller ikke - i domæne

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino,

jeg står og skal købe et domæne. Domænenavnet er sammensat af to ord og jeg er nu i tvivl om, om der skal være - imellem altså... mit-domæne.dk eller mitdomæne.dk ?
 
I mit eksempel er mit-domæne.dk ledigt, men mitdomæne.dk er optaget, men bliver ikke brugt.
Indehaveren af domænet vil sælge det for 2.000,-
 
Er det pengene værd i første omgang, eller er et domæne med bindestreg ligeså godt?
 
Hvad siger i?
 
Med venlig hilsen
 
Søren Joensen
 
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kommer an på hvad det er for en type domæne. Som regel burde man som firma købe begge domæne typer, både med og uden "-"...
 
Hvis du kommer godt fra start, og han indser der er penge i dig, kunne man frygte han satte prisen op til et helt andet beløb.
 
Er en overvejelse man skal tage. Jeg selv ville sikre mig mit firma domæne med så mange endelser (.com/.net/.dk etc.) hurtigst muligt.
 
Held og lykke med overvejelserne.
 
Mvh,
Christoffer Sørensen
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige i den konkrete situation, forventer du din side skal markedsføres i trykte medier, og via mund til mund metoden, ville jeg anbefale dig at købe dem begge, da folk så ofte kunne gå hen og glemme den lille streg.

Men hvis du derimod satser mest på søgemaskiner og online medier, synes jeg ikke den er så nødvendig igen, så er det bare lige om folk kan huske den.
 
Er en overvejelse man skal tage. Jeg selv ville sikre mig mit firma domæne med så mange endelser (.com/.net/.dk etc.) hurtigst muligt.
 
Det kan meget nemt gå hen at blive en dyr fornøjelse hvis du skal eje en 10-15 domæner
 
 
 
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Hvis det er et domæne som ''andre'' også kan bruge som f.eks. poker.dk eller hvad man nu kunne forestille sig. Ville det vel kunne betragtes som en investering ;)
 
Men hvis man kun satser på Danmark, kan man vel også bare nøjes med det :) men både med og uden "-" :)
 
Mvh,
Christoffer
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er vi enige, man skal bare huske at tænke på at mange udenlandske domæner er en del dyrer end det danske .dk - og hvis domænet bare er ens firma navn, er chancen for andre udenlandske firmaer vælger det samme lille.

Hvis det tilgengæld er et alment ord, så er .com med 90% sikkerhed allerede optaget
 
Men hvem ville ikke gerne eje domænet poker.com eller for den sags skyld bare poker.dk
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænet der drejer sig om er sales-office.dk, som jeg netop har købt.

Vil dog selvfølgelig gerne have salesoffice.dk også, men i en startfase er kr. 2.000,- mange penge som også kan bruge på meget andet.
 
salesoffice.com er selvfølgelig optaget.
 
Hvad er iøvrigt det første i tænker når i hører navnet sales-office?
 
Med venlig hilsen
 
Søren Joensen
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

det første jeg tænker....

Sales-office - salgs-kontor
 
Noget telemarketing måske noget mødebooking. - Rammer jeg helt ved siden af?
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor ikke købe det ledige salgskontor.dk?
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg netop gjort - tak for tippet.

Tygsen: Det er ikke helt ved siden af - ved ikke helt hvad man skal kalde det - et salgsbureau måske.
Meningen er at SMV''er skal outsource deres salg eller dele af deres salgsfunktion til mig.
 
Men der kommer et meget længere indlæg om det senere, når konceptet er helt på plads.
 
Tak for hjælpen gutter og godnat
 
Søren Joensen
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 2/6/2006 12:13:11 AM Forfatter: Claus Agerskov Hvorfor ikke købe det ledige salgskontor.dk?

Smukt fund Claus

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)