Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en facebook page expired

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop på tegnebrættet, og i den forbindelse vil jeg jo gerne have en facebook side også.

Vil gerne have min webshop på facebook som "page" og ikke "place", men til min ærgrelse er der allerede en som har dette navn som "page" men der er INTET aktivitet, skrevet 3 indlæg siden 2011.

Mit spørgsmål til dette er om sådan en facebook side kan blive forældet? hvis der feks. ikke sker nogle form for aktivitet inden for X antal dage, eller hvad ved jeg.

Har allerede sendt en venlig besked til denne facebook page, men der er intet svar kommet retur.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Må nok skuffe dig, mig bekendt kan du ikke forvente at fasebook lukker noget ned på grund af manglende aktivitet. Hvis ikke du kan få fat på manden der har det nu, og overtale ham til at overlade det til dig, så er der ikke så meget at gøre.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reffub.

Som Kontorartikler nævner, er det ikke muligt at få facebook til at lukke en side, grundet manglende aktivitet. Dog ville en mulighed være at kontakte administratoren, af siden. Men hvis du ikke kan få fat i vedkommende, må du eventuelt udvide din horisont, og komme op med et andet alternativ til dit navn på Facebook.

Mvh.
Kasper 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)